Вимоги до кандидатів згідно з чинним законодавством: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за кваліфікаційно-освітнім рівнем спеціаліста, магістра; володіння державною мовою, володіння ПК.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
Післядипломна освіта у галузі знань "Державне управління".
Для участі у конкурсі необхідно подати заяву, особову картку (форма П-2ДС) з автобіографією, копії 1, 2 та 11 сторінок паспорта громадянина України, копії документів про освіту, декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», фотокартку розміром 4х6.
Заяви приймаються протягом 30 днів з дня опублікування оголошення.
Звертатись за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, Сумська міська рада, кімната. 61.