Інформація про стан роботи зі зверненнями та особистого прийому громадян у Сумському міському управлінні юстиції протягом 2015 року у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року

Городянину » Інформаційні матеріали » Міське управління юстиції

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109 від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління Сумським міським управлінням юстиції здійснювалась відповідна робота по реалізації вищезазначених нормативно - правових актів по роботі зі зверненнями громадян.

За наслідками вжитих заходів протягом 2015 року проаналізований стан цієї роботи у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року.

Проведений аналіз показав, що у звітному періоді 2015 року до Сумського міського управління юстиції всього надійшло 28 звернень громадян, проти 83 – за 2014 рік, що на 55 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року.

Із вищевказаної кількості звернень: заяв - 28; скарг - 0.

Із них надійшло: від заявників - 28 звернень.

За наслідками розгляду звернення розподіляються наступним чином: надано роз’яснення - 28.

Позитивна тенденція відсутності скарг свідчить про підвищення якості адміністративних послуг населенню зазначеними структурними підрозділами міського управління юстиції.

Звернення розглядаються у визначений термін, порушення термінів не допускається. Заявникам надані ґрунтовні відповіді.

Протягом 2015 року від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та громадян, які потребують соціального захисту звернення не надходили.

На виконання Указу Президента України № 109 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», в управлінні розроблені та затверджені на 2015 рік заходи, спрямовані на неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян» для об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян.

На постійному контролі у Сумському міському управлінні юстиції перебуває питання упередження надходження обґрунтованих скарг. З цією метою вживаються відповідні заходи по підвищенню вимог щодо оперативності вирішення справ та якості розгляду звернень громадян до всіх працівників управління юстиції та підвищення їх виконавчої дисципліни.

Стан виконавської дисципліни по роботі зі зверненнями громадян щоквартально аналізується. В поточному році це питання було розглянуто на оперативних нарадах при начальнику управління юстиції (протокол № 3 від 20.01.2015, № 5 від 03.02.2015, № 9 від 07.07.2015; № 12 від 06.10.2015).

На Офіційному сайті СМР «Муніципальний інформаційний портал» розміщується окрема інформація щодо роботи Сумського міського управління юстиції.

Враховуючи важливість вищезазначеного питання та з метою поліпшення якості рівня організації роботи із зверненнями громадян у Сумському міському управлінні юстиції запроваджені телефонні «лінії довіри», «гарячі лінії», виїзні громадські приймальні.

Невід’ємним напрямком діяльності органів юстиції є надання правової допомоги малозабезпеченим верствам населення через громадські приймальні.

Протягом 2015 року громадською приймальнею Сумського міського управління юстиції прийнято 205 громадян, у 2014 – 199 громадян. Серед них: пенсіонери, молодь, одинокі матері, безробітні.

На особистий прийом до керівництва Сумського міського управління юстиції протягом поточного періоду звернулася 407 осіб (з них: до керівництва ВДВС – 82, Зарічного ВДРАЦС – 95, Ковпаківського ВДРАЦС- 50, РС- 25, ВДРРПНМ – 96, ВРЮОФОП – 45, СМУЮ - 14), проти 807 - у 2014 році.

На гарячу телефонну лінію у звітному періоді 2015 року звернулось 110 осіб, які отримали відповідні роз’яснення .

Працівники Сумського міського управління юстиції постійно приймають участь у роботі виїзних громадських приймалень, засіданнях "круглих" столів, здійснюють виступи в засобах масової інформації з питань роз’яснення чинного законодавства. Також приймають участь у роботі консультативного пункту при Головному управлінні юстиції у Сумській області розташованого на базі бібліотеки ім. Т.Г.Шевченка, де протягом року прийнято 47 осіб, яким надано правові консультації з піднятих питань.

Слід зауважити, що керівником управління приділяється особлива увага дотриманню термінів розгляду звернень громадян. Порушень термінів розгляду, у звітному періоді 2015 року, не допущено.

Сумським міським управлінням юстиції і в подальшому буде проводитись робота по удосконаленню контролю за якісним та своєчасним вирішенням порушених питань у зверненнях громадян.


Дата публікації: 11-01-2016



Пошук по сайту


Панель користувача

Логін:
Пароль:
Нагадати    Реєстрація




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав