Із липня сумчани можуть передавати дані лічильників води через офіційний сайт КП «Міськводоканал».
Скористатись сервісом просто. Для цього необхідно зайти на офіційний сайт комунального підприємства (vodokanal.sumy.ua), вибрати сервіс «Онлайн-відправка показань лічильника» і, користуючись підказками, перейти на сторінку для введення даних.
Поява нового сервісу, переконані у комунальному підприємстві, зекономить сумчанам час на передачу даних водомірів та знизить навантаження на телефонні лінії, якими легше буде скористатись абонентам, котрі не мають доступу до Інтернет.
Фахівці КП «Міськводоканал» постійно працюють над удосконаленням форм спілкування зі споживачами. Нині в роботі - розробка послуги «Особистий кабінет споживача».
Разом і з тим, як і раніше, КП «Міськводоканал» приймає інформацію про обсяги спожитої води у вигляді дзвінків за сімома стаціонарними номерами ((0542)700-150, (0542)700-151, (0542)700-152, (0542)700-154, (0542)700-156, (0542)700-157, (0542)700-1580, у вигляді СМС за чотирма мобільними ((050) 307-61-93, (050) 307-63-97, (067) 548-20-78, (067) 548-01-75), а також через Інтернет (sumy_vodomer@ukr.net) і спеціальну скриньку, що встановлена на першому поверсі головного офісу комунального підприємства (вул. Білопільський шлях, 9).
Передавати дані водомірів, нагадують у КП «Міськводоканал»і, слід щомісяця з 5 по 15 число. Від споживачів ТОВ «Сумитеплоенерго» водоканал приймає показники водомірів холодної та гарячої води, від споживачів Дирекції «Котельня Північного промвузла» – винятково холодної.