Порядок проведення особистого прийому громадян Сумським міським головою та його заступниками в міській раді

Приймальня
  1. Особистий прийом громадян у міській раді здійснюється міським головою, його заступниками з питання діяльності виконавчих органів ради та секретарем міської ради в установлені графіком дні з 14.00 до 18.00.
    Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово.
  2. Особистий прийом громадян в інші дні та години, крім неділі та святкових днів, проводиться працівниками відділу звернень громадян управління публічної політики департаменту комунікацій та інформаційної політики.
  3. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян міським головою, його заступниками з питань діяльності виконавчих органів ради та секретарем міської ради розміщується на офіційному Веб-сайті міської ради, у приміщенні міської ради в доступному для вільного огляду місці.
  4. Особистий прийом громадян проводиться відповідно до попереднього запису у відділі звернень громадян управління публічної політики департаменту комунікацій та інформаційної політики та безпосередньо в день прийому в межах визначеного графіком часу.
  5. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до міського голови, його заступників з питань діяльності виконавчих органів ради та секретаря міської ради, з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення.
    Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.
  6. Запис громадян на особистий прийом до міського голови здійснюється тільки з питань, які не можуть бути вирішені першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету, секретарем міської ради та керівниками виконавчих органів міської ради.
  7. Запису на прийом не підлягають громадяни:
    - визнані судом недієздатними за наявності такої інформації у відділі звернень (ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»);
    - які відмовилися повідомити посадовим особам, що проводять попередній запис на прийом інформацію, зазначену у п. 5 цього Порядку (Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до міського голови, його заступників з питань діяльності виконавчих органів ради та секретаря міської ради, з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення);
    - звернення яких знаходиться на розгляді та остаточного рішення по яких ще не прийнято;
    - у випадках, коли заявник порушує питання, що не відноситься до повноважень міської ради та виконавчого комітету;
    - при повторному зверненні з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті або заявнику надано аргументовані роз’яснення відповідно до чинного законодавства.
  8. Міський голова здійснює прийом тих громадян, які записані на прийом у відділі звернень громадян управління публічної політики департаменту комунікацій та інформаційної політики відповідно до затвердженого графіку.
  9. Регламент спілкування міського голови з кожним громадянином – не більше 15 хвилин, при колективному зверненні декількох осіб – не більше 30 хвилин, про що повідомляється громадянину під час попередньої співбесіди та до початку прийому працівником відділу звернень громадян управління публічної політики департаменту комунікацій та інформаційної політики.
  10. У разі відсутності посадової особи, яка проводить особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком, він може бути перенесений на інший день та час.
  11. Повторний прийом громадян з питань, яке вже розглядалось керівництвом міської ради та її виконавчого комітету, проводиться у разі, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішене по суті.
    У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та можлива допомога.
  12. З метою об’єктивного та кваліфікованого розгляду звернень громадян, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих відділів, управлінь та служб.
  13. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
    Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
    Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно.
  14. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348. Письмові звернення та інші матеріали, подані громадянами на особистому прийомі, додаються до картки особистого прийому.
  15. Відділ звернень громадян управління публічної політики департаменту комунікацій та інформаційної політики здійснює контроль за дотриманням графіку прийому громадян та виконанням доручень міського голови і його заступників щодо розгляду звернень громадян поданих на особистому прийомі, систематично аналізує та узагальнює звернення громадян, щоквартально інформує про це міського голову, щорічно – виконавчий комітет міської ради.

Дата публікації: 4-07-2014




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав