Громадська приймальня

Приймальня

Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх зверненнями. Ця робота здійснюється через відповідний підрозділ управління документообігу та технічного забезпечення міської ради.

 

Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем як територіальної громади міста Суми в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією.

Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян". Аби мати можливість ефективно реагувати на звернення громадян, згідно зі статтею 5 цього Закону, встановлено такі вимоги до оформлення офіційного звернення:

  • зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина;
  • місце проживання;
  • викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі) і письмовим (надісланим поштою). При цьому бажано, щоб письмове звернення було підписане заявником (заявниками) особисто і з вказанням дати.

Письмові звернення до міського голови, міської ради та її виконавчого комітету можна надсилати за адресою: 40000 м. Суми, пл. Незалежності, 2.

Телефон довідкової служби звернень громадян: 700-612, звернень юридичних осіб (канцелярія): 700-610, сектор з розгляду запитів на публічну інформацію - 700-611.

Графік роботи

Понеділок-четвер - з 8:00 до 17:15

П`ятниця - з 8:00 до 16:00

Перерва - з 12:00 до 13:00


Для спрощення процедури звернення громадян до керівництва Сумської облдержадміністрації створена електронна адреса, на яку можна надіслати заяву з використанням мережі Інтернет: lyst_ODA@state-gov.sumy.ua

* * *

Постійнодіюча цілодобова "гаряча" телефонна лінія при облдержадміністрації "Стоп корупції" - 60-01-66


Дата публікації: 26-11-2013




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав