Порядок відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, які надходять до Сумської міської ради та її виконавчих органів

Городянину » Доступ до публічної інформації
  1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, які надходять до Сумської міської ради та її виконавчих органів запитувачами інформації відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  2. Інформація на запити надається безкоштовно у разі:
    • надання запитувачу інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес;
    • надання інформації на запит, який передбачає виготовлення копій або друк документів, що не перевищує за обсягом 10 сторінок.
  3. Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів запитувачами інформації здійснюється у разі виготовлення більш як 10 сторінок копій (примірників) документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до наданого рахунку.
  4. Після отримання запиту на інформацію організатор доступу до публічної інформації визначає кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує відокремлення, та/або знеособлення персональних даних тощо і протягом одного робочого дня з дати отримання запиту письмово повідомляє управління документообігу та технічного забезпечення (далі по тексту – Управління) про кількість сторінок та характер інформації, яка буде надана.
  5. Управління, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, протягом одного робочого дня з дати отримання запиту подає до відділу бухгалтерського обліку та звітності Сумської міської ради заявку за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк, що надаються за запитом на інформацію.
  6. Відділ бухгалтерського обліку та звітності Сумської міської ради на підставі отриманої заявки оформлює рахунок за формою згідно з додатками 1 та 3 до цього Порядку та протягом одного робочого дня надає рахунок Управлінню із зазначенням суми відшкодування витрат, пов’язаних з копіюванням або друком документів та реквізитів для направлення запитувачу інформації поштовим відправленням чи під особисту розписку.
  7. Оплата рахунків на відшкодування витрат, пов'язаних з копіюванням або друком документів, може здійснюватися у будь-якій фінансово-банківській установі, зручній для запитувача інформації.
  8. Кошти, що сплачуються як відшкодування витрат на копіювання або друк документів, зараховуються на рахунки загального фонду місцевого бюджету, відкриті в органах Державної казначейської служби України за КТКВК 010116 «Органи місцевого самоврядування», на відновлення касових видатків за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
  9. Після надходження коштів на рахунок виконавчого комітету Сумської міської ради від запитувача інформації, відділ бухгалтерського обліку та звітності Сумської міської ради невідкладно надає до Управління копію раніше виписаного рахунку з відміткою «Оплачено» та датою надходження коштів на рахунок, підписаних відповідальною особою відділу бухгалтерського обліку та звітності Сумської міської ради. Після чого Управління невідкладно повідомляє організатора доступу до публічної інформації про сплату коштів.
  10. Відповідь на запит надається після повної оплати запитувачем інформації витрат, пов’язаних з копіюванням або друком документів.
    Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача інформації від оплати передбачених цим Порядком витрат. У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, запитувачу надається відмова в отриманні відповіді на запит на інформацію.
  11. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату витрат, пов'язаних з наданням відповіді та обрахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк.
  12. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, зважаючи на значний обсяг відповіді за запитом на інформацію, структурний підрозділ надає до відділу бухгалтерського обліку та звітності Сумської міської ради заявку із зазначенням часткового обсягу інформації за запитом на інформацію, який в свою чергу, надає запитувачу рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.
    Після остаточного визначення кількості сторінок структурний підрозділ, що надає/готує відповідь за запитом на інформацію, до відділу бухгалтерського обліку та звітності Сумської міської ради надає заявку із зазначенням остаточної кількості сторінок, який в свою чергу надсилає запитувачу остаточний рахунок, з урахуванням суми попередньої часткової оплати витрат.

 

Рішення [41.5 Kb] (cкачувань: 216) або переглянути не завантажуючи

Додатки [66.5 Kb] (cкачувань: 228) або переглянути не завантажуючи


Дата публікації: 6-02-2012




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав