1372-МР

Документи » Рішення міської ради » 1372-МР

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

IV СКЛИКАННЯ XXX СЕСІЯ

РІШЕННЯ


від "28" вересня 2005 р № 1372-МР
м. Суми

Про роботу виконавчих органів Сумської міської ради із листами, заявами, скаргами громадян та зверненнями депутатів міської ради

Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян та документообігу Дериземлі В.М. „Про роботу виконавчих органів Сумської міської ради із листами, заявами, скаргами громадян та зверненнями депутатів міської ради“, відповідно до статей 12 та 13 Закону України „Про статус депутатів місцевих рад”, Закону України „Про звернення громадян”, статті 39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Сумська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Інформацію відділу по роботі зі зверненнями громадян та документообігу „Про роботу виконавчих органів Сумської міської ради із листами, заявами, скаргами громадян та зверненнями депутатів міської ради” прийняти до відома (додається).
  2. Керівникам виконавчих органів Сумської міської ради:
    2.1. Забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний, своєчасний розгляд звернень громадян та депутатських звернень з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників. Особливо уважно ставитись до розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях ветеранів війни та праці, інвалідів, осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
    2.2. Повторні звернення розглядати комісійно із залученням дописувачів до участі у розгляді цих звернень.
    2.3. Вести щоденний прийом громадян посадовими та службовими особами, в тому числі у позаробочий час, неухильно дотримуватись затверджених графіків їх особистого прийому.
    2.4. Щоквартально аналізувати стан роботи зі зверненнями громадян, організацію і проведення особистого прийому, розглядати його на комісіях, нарадах, заслуховувати звіти керівників та посадових осіб з цього питання. 
  3. Відділу по роботі зі зверненнями громадян та документообігу (Дериземля В.М.):
    3.1. З метою удосконалення контролю за повнотою та своєчасністю виконання доручень з питань, порушених громадянами у листах, заявах, скаргах та депутатських зверненнях, запровадити у 2006 році електронну систему обліку та контролю листів юридичних осіб та звернень громадян.
    3.2. Щомісячно здійснювати моніторинг вказаної роботи, інформуючи структурні підрозділи виконавчих органів міської ради.
  4. Фінансовому відділу (Липова С.А.) при формуванні бюджету 2006 року передбачити фінансування в обсязі 20 тис. гривень для придбання комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення електронної системи обліку та контролю у відділі по роботі зі зверненнями громадян та документообігу.
  5. Запровадити з ІV кварталу 2005 року періодичне, особисте звітування керівників виконавчих органів ради на засіданнях постійних комісій з питань роботи зі зверненнями громадян та депутатськими зверненнями.
  6. За формальне ставлення до звернень громадян та депутатських запитів відповідальність несуть персонально начальники відділів.

 

Секретар Сумської міської ради

С.В. Клочко

 

Інформація про роботу виконавчих органів міської ради із листами, заявами, скаргами громадян та зверненнями депутатів міської ради [43.5 Kb] (cкачувань: 390) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 17-10-2005




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав