657

Документи » Рішення виконавчого комітету » 657 від 18.10.2011

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "18" жовтня 2011 р № 657
м. Суми

Про затвердження лімітів споживання енергоносіїв на 2012 рік по Ковпаківській районній в місті Суми адміністрації

На виконання пункту 43 На виконання пункту 43 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (зі змінами), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, пункту 8 розпорядження міського голови м. Суми від 10 серпня 2011 року № 618-Р «Про підготовку проекту міського бюджету м. Суми на 2012 рік», керуючись частиною першою статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сумської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити ліміти споживання водопостачання та водовідведення, електричної енергії, природного газу у фізичних обсягах по Ковпаківській районній в м. Суми адміністрації на 2012 рік згідно з додатком.
  2. Ковпаківській районній в м. Суми адміністрації (Джура О.М.) забезпечити:
    • 2.1. Проведення в повному обсязі розрахунків за спожиті енергоносії у межах затверджених обґрунтованих лімітів споживання.
    • 2.2. Безумовне виконання завдань по дотриманню доведених лімітів, систематичний контроль та аналіз стану енергоспоживання, здійснення заходів щодо зменшення обсягів споживання енергоносіїв.
  3. Організацію виконання рішення покласти на начальника Ковпаківської районної в м. Суми адміністрації Джуру О.М.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бондаря А.П.

 

Виконуючий обов’язки міського голови
з виконавчої роботи
М.Г. Войтенко

 

Ліміти споживання водопостачання та водовідведення, електроенергії, природного газу на 2012 рік по Ковпаківській районній в м. Суми адміністрації [31.5 Kb] (cкачувань: 260) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 20-10-2011




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав