75

Документи » Рішення виконавчого комітету » 75 від 01.02.2011

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "01" лютого 2011 р № 75
м. Суми

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2010 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення

Протягом 2010 року виконавчий комітет, виконавчі органи міської ради вживали заходів щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданні виконавчого комітету міської ради 2 лютого 2010 року, за результатами розгляду ухвалене відповідне рішення. Хід виконання цього рішення заслухано на апаратній нараді при міському голові у липні 2010 року.
До виконавчого комітету міської ради за 2010 рік надійшло 4002 звернень громадян, що у порівнянні з 2009 роком на 462, або на 10,3% менше. Зменшилась кількість звернень з питань транспорту і зв’язку, земельних відносин, забезпечення житлом, охорони здоров’я. Збільшилась кількість – з питань будівництва, торгівлі і громадського харчування, соціального захисту населення. Значно збільшилась кількість повторних звернень.
Разом з тим, не в усіх виконавчих органах міської ради забезпечено належне виконання законодавства про розгляд звернень громадян, відсутня спрямованість на надання конкретної допомоги заявникам у вирішенні їх обґрунтованих заяв і скарг, прийняття вичерпних заходів по утриманню та захисту прав та законних інтересів громадян, трудових колективів. З метою подальшого вдосконалення роботи виконавчих органів міської ради по розгляду звернень громадян, відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Сумської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію управління інформаційно-аналітичної роботи «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2010 році» прийняти до відома та надіслати виконавчим органам міської ради для відповідного реагування та врахування в практичній роботі (додається)
  2. Керівникам виконавчих органів міської ради:
    2.1. До 1 березня 2011 року проаналізувати стан розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян, організації особистого прийому, розробити конкретні заходи, спрямовані на вдосконалення форм та методів цієї роботи.
    2.2. Забезпечити створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді відповідно до вимог законодавчих актів України. Особливу увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян пільгових категорій.
    2.3. Вживати у межах компетенції вичерпних заходів до позитивного вирішення проблем порушених у зверненнях. У разі не задоволення скарг, роз’яснювати громадянам порядок оскарження прийнятих рішень.
    2.4. До 15 лютого затвердити графіки прийому громадян з особистих питань у робочий та позаробочий час. Здійснювати постійний контроль за дотриманням графіків і порядку прийому громадян. Практикувати прийом громадян за місцем проживання.
    2.5. Аналізувати щоквартально стан роботи із зверненнями громадян, організації особистого прийому, виявляти найбільш гострі, суспільно – значущі проблеми, вносити пропозиції щодо шляхів їх розв’язання.
    2.6. Принципово вирішувати питання про персональну відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, тяганина та формальний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян. Про вжиття відповідних заходів інформувати управління інформаційно – аналітичної роботи щомісячно.
    2.7. Про хід виконання цього рішення проінформувати управління інформаційно-аналітичної роботи до 01.07.11. за підсумками І півріччя та до 01.01.12 за підсумками року.
  3. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи:
    3.1. Посилити контроль за станом виконавської дисципліни при розгляді звернень, щоквартально проводити аналіз отриманих звернень та порушених у них питань. Через засоби масової інформації із залученням фахівців за напрямками діяльності виконавчих органів міської ради інформувати жителів міста про актуальні проблеми, пов’язані з життєдіяльністю територіальної громади та шляхи їх вирішення.
    3.2. Провести роз’яснювальну роботу серед населення щодо нових положень Закону України «Про доступ до інформації».
    3.3. Забезпечити перевірку суті та якості відповідей на звернення громадян.
    3.4. Про хід виконання цього рішення інформувати на апаратній нараді у липні 2011 року та на засіданні виконавчого комітету - у лютому 2012 року.
  4. Рішення виконавчого комітету від 02.02.2010р. №46 «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2009 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення», вважати таким, що втратило чинність.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Сумської міської ради Волонтирця В.М.

 

Міський голова Г.М. Мінаєв

 

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2010 році [61 Kb] (cкачувань: 272) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 9-02-2011




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав