46

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 46 від 02.02.2010

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "02" лютого 2010 р № 46
м. Суми

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2009 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення

Протягом 2009 року виконавчий комітет, виконавчі органи міської ради вживали заходів щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданні виконавчого комітету міської ради 3 лютого 2009 року, за результатами розгляду ухвалене відповідне рішення. Хід виконання цього рішення заслухано на апаратній нараді при міському голові у липні 2009 року. До виконавчих органів міської ради за 2009 рік надійшло 70958 звернень громадян, в тому числі до виконавчого комітету - 4464, що у порівнянні з 2008 роком на 771, або на 14,7% менше. Зменшилась кількість звернень з питань житлово-комунального господарства, будівництва, зв’язку, соціального захисту населення, а також повторних та колективних. Збільшилась кількість – з питань поліпшення житлових умов, транспорту, охорони здоров’я. Разом з тим, не в усіх виконавчих органах міської ради забезпечено належне виконання законодавства про розгляд звернень громадян, відсутня спрямованість на надання конкретної допомоги заявникам у вирішенні їх обґрунтованих заяв і скарг, прийняття вичерпних заходів по утриманню та захисту прав та законних інтересів громадян, трудових колективів. З метою подальшого вдосконалення роботи виконавчих органів міської ради по розгляду звернень громадян, відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян», керуючись підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Сумської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію управління інформаційно-аналітичної роботи «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2009 році» прийняти до відома та надіслати виконавчим органам міської ради для відповідного реагування та врахування в практичній роботі (додається)
  2. Керівникам виконавчих органів міської ради:
    • 2.1. До 1 березня 2010 року проаналізувати стан розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян, організації особистого прийому, розробити конкретні заходи, спрямовані на вдосконалення форм та методів цієї роботи.
    • 2.2. Забезпечити створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді відповідно до вимог законодавчих актів України. Особливу увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян пільгових категорій.
    • 2.3. До 15 лютого затвердити графіки прийому громадян з особистих питань у робочий та позаробочий час. Здійснювати постійний контроль за дотриманням графіків і порядку прийому громадян. Практикувати прийом громадян за місцем проживання.
    • 2.4. Аналізувати щоквартально стан роботи із зверненнями громадян, організації особистого прийому, виявляти найбільш гострі, суспільно – значущі проблеми, вносити пропозиції щодо шляхів їх розв’язання.
    • 2.5. Принципово вирішувати питання про персональну відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, тяганина та формальний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян. Про вжиття відповідних заходів інформувати управління інформаційно – аналітичної роботи щомісячно.
    • 2.6. Про хід виконання цього рішення проінформувати управління інформаційно-аналітичної роботи до 01.07.10 за підсумками І півріччя та до 01.01.11 за підсумками року.
  3. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи:
    • 3.1. Посилити контроль за станом виконавської дисципліни при розгляді звернень, щоквартально проводити аналіз отриманих звернень та порушених у них питань. Через засоби масової інформації із залученням фахівців за напрямками діяльності виконавчих органів міської ради інформувати жителів міста про актуальні проблеми, пов’язані з життєдіяльністю територіальної громади та шляхи їх вирішення.
    • 3.2. Про хід виконання цього рішення інформувати на апаратній нараді у липні 2010 року та на засіданні виконавчого комітету- у лютому 2011 року
  4. Рішення виконавчого комітету від 03.02.09р. №53 «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2008 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення», вважати таким, що втратило чинність.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Сумської міської ради Волонтирця В.М.  

 

Міський голова

Г.М. Мінаєв

 

Додатки [10.11 Kb] (cкачувань: 197)



Дата публікації: 12-02-2010




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав