673

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 673 від 1.12.2009

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "01" грудня 2009 р № 673
м. Суми

Про здійснення аналізу та контролю у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти

З метою посилення контролю у сфері державних закупівель, недопущення неефективного використання бюджетних коштів, забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету, відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 (із змінами), керуючись частиною 2 статті 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет Сумської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Замовникам торгів (розпорядникам коштів міського бюджету, одержувачам коштів міського бюджету, комунальним підприємствам міської ради) надавати до управління соціально-економічного розвитку:
    • 1.1. Протягом тижня з дати затвердження своїми тендерними комітетами річні плани державних закупівель з наступним щомісячним їх оновленням для оприлюднення на сайті міської ради.
    • 1.2. У строк не пізніше двох робочих днів з дати укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх таким, що не відбулися, інформацію про результати проведення торгів (Додаток 1).
    • 1.3. Щоквартально до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом: - форму державних статистичних спостережень № 1-торги (тендери) та № 1-держзамовлення, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 06.08.2009 № 302; - інформацію про здійснення закупівель на безтендерній основі за окремою формою (Додаток 2).
  2. Управлінню соціально-економічного розвитку (Левенець М.І.):
    • 2.1. Проводити щоквартальний аналіз закупівель, які проведені відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10 2008 р. № 921 (із змінами), та на безтендерній основі.
    • 2.2. У разі необхідності за окремими дорученнями міського голови або його заступників проводити перевірки щодо дотримання законодавства у сфері закупівель.
    • 2.3. Постійно здійснювати відстеження нормативної та законодавчої бази у сфері закупівель, інформувати замовників про зміни в законодавстві шляхом листування та проведення семінарів.
    • 2.4. Надавати консультаційну та методичну допомогу розпорядникам бюджетних коштів у здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг.
  3. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи (Сокура А.В.) забезпечити завчасне розміщення інформації про закупівлі на сайті міської ради.
  4. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 29.05.07 № 263 „Про здійснення аналізу та контролю у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти».
  5. Контроль за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Панченка В.М.

 

Міський голова Г.М.Мінаєв

 

Додатки [4.02 Kb] (cкачувань: 140)



Дата публікації: 25-01-2010




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав