53

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 53 від 03.02.2009

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "03" лютого 2009 р № 53
м. Суми

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2008 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення

Протягом 2008 року виконавчий комітет, виконавчі органи міської ради вживали заходів щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданні виконавчого комітету міської ради у січні та березні 2008 року, за результатами розгляду ухвалені відповідні рішення. До виконавчого комітету міської ради за 2008 рік надійшло 5235 звернень громадян, що у порівнянні з 2007 роком на 739, або на 14,1% більше. Зросла кількість звернень з питань землекористування, будівництва, транспорту. Зменшилась кількість - з питань житлово-комунального господарства, захисту прав споживачів, охорони здоров’я. Суттєво зменшилась - повторних та колективних звернень. Разом з тим, не в усіх виконавчих органах міської ради забезпечено належне виконання законодавства про розгляд звернень громадян, у роботі окремих посадових осіб відсутня спрямованість на надання конкретної допомоги заявникам у вирішенні їх обґрунтованих заяв і скарг, прийняття вичерпних заходів по утриманню та захисту прав та законних інтересів громадян, трудових колективів. Дана оцінка фактам тяганини, формалізму, бюрократизму в роботі зі зверненнями громадян, за недоліки винесено догану начальнику та ряду посадових осіб управління архітектури та містобудування. З метою подальшого вдосконалення роботи виконавчих органів міської ради по розгляду звернень громадян, відповідно до ст. 28 Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Сумської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію управління інформаційно-аналітичної роботи «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2008 році» прийняти до відома (додається) та надіслати виконавчим органам міської ради для відповідного реагування.
  2. Керівникам виконавчих органів міської ради:
    • 2.1. До 10 березня 2009 року проаналізувати стан розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян, організацій особистого прийому, розробити конкретні заходи, спрямовані на вдосконалення форм та методів цієї роботи.
    • 2.2. Забезпечити створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді відповідно до вимог законодавчих актів України. Особливу увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян пільгових категорій.
    • 2.3. До 15 лютого затвердити графіки прийому громадян з особистих питань у робочий та позаробочий час. Здійснювати постійний контроль за дотриманням графіків і порядку прийому громадян. Практикувати прийом громадян за місцем проживання.
    • 2.4. Аналізувати щоквартально стан роботи із зверненнями громадян, організації особистого прийому, виявляти найбільш гострі, суспільно – значущі проблеми, вносити пропозиції щодо шляхів їх розв’язання.
    • 2.5. Принципово вирішувати питання про персональну відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, тяганина та формальний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян. Про вжиття відповідних заходів інформувати управління інформаційно – аналітичної роботи щомісячно.
    • 2.6. Про хід виконання цього рішення проінформувати управління інформаційно-аналітичної роботи до 01.07.09 за підсумками І півріччя та до 01.01.10 за підсумками року.
  3. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи посилити контроль за станом виконавської дисципліни при розгляді звернень, щоквартально проводити аналіз отриманих звернень та порушених у них питань. Через засоби масової інформації із залученням фахівців за напрямками діяльності виконавчих органів міської ради інформувати жителів міста про актуальні проблеми, пов’язані з життєдіяльністю територіальної громади та шляхи їх вирішення.
  4. Рішення виконавчого комітету від 22.01.08р. №5 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2007 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення», та від 4.03.08р. № 78 «Про звіт начальників управлінь архітектури та містобудування Вінтоняка С.Я. житлової політики, комунального господарства та благоустрою Кулішенка В.П. про роботу зі зверненнями громадян у 2007 – 2008 роках та невідкладні заходи щодо подальшого вдосконалення цієї роботи у виконавчих органах міської ради», вважати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Сумської міської ради Волонтирця В.М.

 

В.о. міського голови з виконавчої роботи М.О. Трофименко

 

Додатки [71.5 Kb] (cкачувань: 218) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 20-03-2009




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав