176

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 176 від 06.05.2008

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "06" січня 2008 р № 176
м. Суми

Про організацію відпочинку, оздоровлення і зайнятості дітей та учнівської молоді м. Суми в літній період 2008 року

З метою забезпечення організованого відпочинку, оздоровлення і зайнятості дітей та учнівської молоді міста в літній період 2008 року, на виконання рішень Сумської міської ради від 23 січня 2008 року № 1188-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 27 грудня 2006 року № 307-МР «Про міську комплексну програму «Молодь міста Суми» на 2007-2011 роки», від 27 грудня 2006 року № 307-МР «Про міську комплексну програму «Молодь міста Суми» на 2007-2011 роки», від 20 грудня 2006 року № 294-МР «Про затвердження Програм та їх фінансове забезпечення на 2007-2009 роки по управлінню освіти міської ради», яким затверджена програма «Оздоровлення та відпочинок дітей», керуючись статтею 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сумської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Затвердити міський план організації відпочинку, оздоровлення і зайнятості дітей та учнівської молоді в літній період 2008 року (додатки 1-4).
  2. Затвердити склад міської координаційної ради з питань літнього оздоровлення і зайнятості дітей та учнівської молоді (додаток 6), розглядати на її засіданнях хід підготовки, проведення та підсумки оздоровчої кампанії 2008 року.
  3. Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту Сумської міської ради (Мотречко В.В.):
    • 3.1. Комісії по прийомці заміських оздоровчих таборів здійснити у встановлені терміни паспортизацію, прийомку заміських оздоровчих таборів, забезпечити виконання планових завдань з підготовки оздоровчих закладів до відкриття, безоплатне обстеження заміських таборів щодо їх готовності до початку оздоровчої кампанії.
    • 3.2. Забезпечити дотримання санітарно-епідеміологічних норм у заміських таборах, керуючись Державними санітарними правилами № 5.5.5.23-99 «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів».
    • 3.3. Забезпечити дотримання норм харчуванням дітей у заміських таборах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
    • 3.4. Сприяти укомплектації педагогічними кадрами дитячих заміських оздоровчих закладів згідно з їх заявками. Надати допомогу у підборі кваліфікованих кадрів для організації культурно-масової та спортивно-оздоровчої роботи, проведення спартакіад, роботи гуртків, секцій тощо.
    • 3.5. Забезпечити контроль за роботою заміських оздоровчих таборів протягом літнього періоду.
    • 3.6. Провести міський огляд-конкурс серед заміських оздоровчих таборів на кращу організацію оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків влітку 2008 року.
    • 3.7. Сприяти залученню студентської молоді до роботи в молодіжних трудових загонах, експедиціях, оздоровчих профільних таборах, навчально-польових, педагогічних, науково-дослідницьких, пошукових практиках тощо.
    • 3.8. Організувати оздоровлення дітей, які потребують додаткової педагогічної уваги, дітей-інвалідів, дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, з малозабезпечених, багатодітних сімей, талановитих та обдарованих дітей, дітей працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків, у санаторних, заміських оздоровчих таборах, Міжнародному дитячому центрі «Артек», Українському дитячому центрі «Молода гвардія» та інших оздоровчих закладах України.
    • 3.9. Спільно з міським центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (Гонтовенко Є.В.) організувати і провести спартакіаду заміських оздоровчих таборів.
    • 3.10. Забезпечити підготовку та функціонування існуючих спортивно-ігрових майданчиків у мікрорайонах, місцях масового відпочинку. Вжити відповідних заходів щодо розширення їх мережі, благоустрою та використання за призначенням.
    • 3.11. Започаткувати альтернативні форми оздоровлення і відпочинку дітей та учнівської молоді пільгових категорій шляхом організації і проведення пересувного табору наметового типу та байдаркових сплавів.
    • 3.12. Спільно з Сумським міським центром дозвілля молоді (Такул О.В.) проводити на базі оздоровчих таборів тренінгову консультативну роботу з питань профілактики негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі, пропаганди здорового способу життя, статевого виховання, взаємовідносин дітей з однолітками та батьками.
    • 3.13. Спільно з Сумським міським центром дозвілля молоді (Такул О.В.) організувати проведення пересувних таборів наметового типу та байдаркових сплавів.
  4. Управлінню освіти і науки Сумської міської ради (Кошовий М.В.) забезпечити виконання плану організації відпочинку, оздоровлення і зайнятості дітей у дошкільних, позашкільних закладах, школах, для цього:
    • 4.1. Здійснити у встановлені терміни прийомку та паспортизацію пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку, забезпечити виконання планових завдань з підготовки оздоровчих закладів до відкриття, не допускати відкриття таборів без дозволу міської санітарно-епідеміологічної станції.
    • 4.2. Забезпечити безоплатне обстеження пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку щодо їх готовності до початку оздоровчої кампанії.
    • 4.3. Забезпечити харчуванням дітей у пришкільних, профільних таборах, таборах праці та відпочинку згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 роки №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
    • 4.4. Вжити заходів щодо організації змістовної безперебійної роботи пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку, забезпечити дотримання в них санітарно-епідеміологічних норм, техніки безпеки та протипожежних правил під час відпочинку, подорожей, екскурсій, перевезення дітей тощо.
    • 4.5. Організувати оздоровлення дітей пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, з малозабезпечених і багатодітних сімей, дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
    • 4.6. Забезпечити здешевлення вартості 395 путівок у заміські табори для дітей працівників бюджетної сфери міста із розрахунку 140 грн. на одну путівку в сумі 55,3 тисяч гривень для покриття господарських витрат.
    • 4.7. Забезпечити збагачення раціону харчування дітей у дошкільних закладах фруктами, соками.
    • 4.8. Забезпечити підготовку та функціонування спортивно-ігрових майданчиків у загальноосвітніх навчальних закладах. Вжити відповідних заходів щодо розширення їх мережі, благоустрою та використання за призначенням.
  5. Управлінню праці та соціального захисту населення Сумської міської ради (Масік Т.О.) забезпечити санаторно-курортне лікування та оздоровлення дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у санаторіях області, санаторіях та курортах державного значення, в заміських оздоровчих таборах. Пріоритетним вважати забезпечення санаторно-курортним лікуванням хворих дітей, які знаходяться на диспансерному обліку відповідно до положення «Про організацію оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2000 року № 800.
  6. Міському центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Сергієнко С.А.):
    • 6.1. Проводити на базі заміських оздоровчих таборів тренінгову консультативну роботу з питань профілактики негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі, пропаганди здорового способу життя, статевого виховання, взаємовідносин дітей з однолітками та батьками.
    • 6.2. Забезпечити індивідуальне працевлаштування учнів та студентів, які виявили бажання працювати в літній період на підприємствах, в установах, організаціях, інших формуваннях, незалежно від форм власності, громадських роботах. Сприяти у вирішенні питань щодо фінансування створення додаткових робочих місць.
    • 6.3. Забезпечити підбір та організацію проведення оздоровлення дітей-вихованців дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей у заміських, санаторних, оздоровчих таборах, Міжнародному дитячому центрі «Артек», Українському дитячому центрі «Молода гвардія» та інших санаторно-оздоровчих закладах України.
  7. Службі у справах дітей Сумської міської ради (Голосна К.А.) забезпечити підбір дітей пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування для оздоровлення у заміських, санаторних, оздоровчих таборах, Міжнародному дитячому центрі „Артек”, Українському дитячому центрі „Молода гвардія” та інших санаторно-оздоровчих закладах України. Проводити на базі заміських оздоровчих таборів консультативну роботу з питань профілактики негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі, пропаганди здорового способу життя, взаємовідносин дітей з однолітками та батьками.
  8. Управлінню охорони здоров’я Сумської міської ради (Братушка О.В.):
    • 8.1. Забезпечити поглиблений медичний огляд дітей диспансерної групи при направленні їх до оздоровчих закладів з чітким визначенням діагнозу та рекомендацій щодо лікування.
    • 8.2. Організувати оздоровлення дітей диспансерної групи на базі відділень Сумської міської дитячої клінічної лікарні.
    • 8.3. Своєчасно забезпечити, згідно із заявками, оздоровчі заклади кваліфікованими лікарями-педіатрами, сімейними лікарями та медичними сестрами, які пройшли навчання з питань невідкладної допомоги дітям в умовах оздоровчого закладу та за рішенням атестаційної комісії отримали посвідчення на право роботи в оздоровчому закладі, з оплатою їх праці згідно з чинним законодавством.
    • 8.4. Забезпечити закріплення за дитячими оздоровчими таборами лікувально-профілактичних закладів.
    • 8.5. Забезпечити першочергове санаторно-курортне лікування дітей пільгових категорій, дітей працівників правоохоронних органів і військовослужбовців та журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків, дітей із малозабезпечених, багатодітних та неповних сімей.
    • 8.6. Забезпечити безкоштовне медичне обстеження дітей, які направляються на оздоровлення та відпочинок, а також медичних працівників, педагогічних працівників та працівників харчоблоків, які будуть працювати в заміських оздоровчих закладах.
    • 8.7. Запровадити обов’язкове введення йодованої кухонної солі до раціону дитячого харчування в оздоровчих закладах для дітей.
  9. Сумській міській санітарно-епідеміологічній станції (Черняк О.М.) рекомендувати забезпечувати нагляд за виконанням Державних санітарних правил № 5.5.5.23-99 «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» та постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 „Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах” в оздоровчих закладах усіх типів протягом літнього періоду.
  10. Відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонно-мобілізаційної роботи Сумської міської ради (Носаль А.О.) забезпечити цілодобове чергування працівників міліції для підтримання правопорядку в місцях відпочинку дітей та перевірку технічного стану автотранспорту для перевезення дітей, встановлення відповідних дорожніх знаків і обстеження засобів руху в місцях розташування оздоровчих закладів відповідно до діючого законодавства. Провести ретельне обстеження дитячих оздоровчих закладів відносно правил протипожежної безпеки.
  11. Управлінню житлової політики, комунального господарства та благоустрою Сумської міської ради (Кулішенко В.П.) вирішити питання безперебійного забезпечення електроенергією та водопостачанням дитячих оздоровчих закладів, тримати на контролі стан доріг до них.
  12. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи Сумської міської ради (Євтушенко Н.Ф.) забезпечити висвітлення в засобах масової інформації хід підготовки і проведення літньої оздоровчої кампанії, організації дозвілля дітей, учнівської та студентської молоді, впровадження нових форм та методів роботи в дитячих оздоровчих закладах.
  13. Фінансовому управлінню (Липова С.А.) забезпечити фінансування літнього оздоровлення дітей та учнівської молоді в сумі 591,58 тис.грн. (додаток 5).
  14. Управлінням і відділам, зазначеним у цьому рішенні, подавати інформацію про хід виконання рішення до 15 числа щомісячно впродовж червня-вересня 2008 року до відділу у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради.
  15. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пака С.Я.  

 

Міський голова Г.М. Мінаєв

 

Додатки [129.5 Kb] (cкачувань: 212) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 29-05-2008




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав