5

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 5 від 22.01.2008

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "22" січня 2008 р № 5
м. Суми

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2007 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах міської ради проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України від 13 серпня 2002 року № 700, «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», від 14 квітня 2004 року № 434 «Про невідкладні заходи з узаконення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів», розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішень виконавчого комітету Сумської міської ради з цих питань. За звітний період на адресу міського голови, виконавчого комітету міської ради надійшло 4496 звернень, із них 571 – на особистому прийомі, що відповідно на 10,6 та 33 відсотків менше, ніж у попередньому році. Найчастіше громадяни звертались з питань житлово-комунального та дорожнього господарства – 48,6 %, житла – 12,8%, землекористування – 6,8%, соціального захисту населення – 6,5%. Збільшилась кількість повторних звернень на 5,4%. Вживались заходи для задоволення законних вимог заявників, за результатами розгляду авторам надавались письмові відповіді. Дані про кількісний склад та структуру звернень систематично аналізувалися та узагальнювались, публікувались у засобах масової інформації. Разом з тим непоодинокі випадки коли посадові та службові особи виконавчих органів міської ради не в повній мірі використовують власні повноваження для позитивного вирішення обґрунтованих вимог людей. Не організована належним чином робота із зверненнями громадян в житлово-експлуатаційних підприємствах, управління архітектури та містобудування, житлової політики, комунального господарства та благоустрою. При розгляді заяв, пропозицій і скарг часом допускається тяганина, формалізм, невиконання даних зобов’язань. З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян, підвищення її результативності, відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сумської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Інформацію управління інформаціонно-аналітичної роботи «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у 2007 році» прийняти до відома (додається) та надіслати виконавчим органом міської ради для відповідного реагування.
  2. Керівникам виконавчих органів міської ради:
    • 2.1. До 1 березня 2008 року проаналізувати стан розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян, організацій особистого прийому, розробити конкретні заходи щодо вдосконалення форм та методів цієї роботи.
    • 2.2. Забезпечити необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді відповідно до вимог законодавчих актів України. Особливу увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях інвалідів, членів сімей загиблих у війні, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, інших громадян пільгових категорій.
    • 2.3. Аналізувати щоквартально стан роботи із зверненнями громадян, організації особистого прийому, виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян, враховувати результати аналізу в практичній роботі.
    • 2.4. Принципово вирішувати питання про персональну відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, тяганина та формальний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян.
    • 2.5. Про хід виконання цього рішення проінформувати управління інформаційно-аналітичної роботи до 01.07.08 за підсумками І півріччя та до 01.01.09 за підсумками року.
  3. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи посилити контроль за станом виконавської дисципліни при розгляді звернень, щоквартально проводити аналіз отриманих звернень та порушених в них питань. Через засоби масової інформації із залученням фахівців за напрямками діяльності виконавчих органів міської ради інформувати жителів міста про суспільно-значущі проблеми та шляхи їх вирішення.
  4. Рішення виконавчого комітету від 23.01.07 №3 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2006 році та заходи щодо її вдосконалення», розпорядження міського голови від 03.05.07 № 315-Р «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2007 року та заходи по усуненню недоліків, виявлених Сумською обласною державною адміністрацією в ході перевірки роботи із зверненнями громадян в Сумській міській раді»вважати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Сумської міської ради Волонтирця В.М  

 

Міський голова Г.М. Мінаєв

 

Додатки [158.5 Kb] (cкачувань: 215) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 25-02-2008




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав