227

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 227 від 29.05.2007

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "29" травня 2007 р № 227
м. Суми

Про організацію відпочинку, оздоровлення і зайнятості дітей та учнівської молоді м. Суми в літній період 2007 року

З метою забезпечення організованого відпочинку, оздоровлення, зайнятості дітей і учнівської молоді міста в літній період 2007 року, на виконання рішення Сумської міської ради від 20 грудня 2006 року № 294-МР „Про затвердження Програм та їх фінансове забезпечення на 2007-2009 роки по управлінню освіти міської ради”, яким затверджена програма „Оздоровлення та відпочинок дітей”, враховуючи розпорядження голови облдержадміністрації від 24.04.2007 № 202 „Про організацію відпочинку та зайнятості дітей, учнівської та студентської молоді влітку”, керуючись статтею 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Сумської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Затвердити міський план організації відпочинку, оздоровлення, зайнятості дітей та учнівської молоді в літній період 2007року (додатки 1-4).
  2. Управлінню освіти і науки (Кошовий М.В.) забезпечити виконання плану організації відпочинку, оздоровлення, зайнятості дітей дошкільних, позашкільних закладів, шкіл, для цього:
    • 2.1. Здійснити у встановлені терміни прийомку та паспортизацію пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку, забезпечити виконання планових завдань з підготовки оздоровчих закладів до відкриття, не допускати відкриття таборів без дозволу міської санітарно-епідеміологічної станції.
    • 2.2. Забезпечити безоплатне обстеження пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку щодо їх готовності до початку оздоровчої кампанії.
    • 2.3. Забезпечити харчуванням дітей пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р. №1591 „Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах”.
    • 2.4. Вжити заходів щодо організації змістовної безперебійної роботи пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку, забезпечити дотримання в них санітарно-епідеміологічних норм, техніки безпеки та протипожежних правил під час відпочинку, подорожей, екскурсій, перевезення дітей тощо.
    • 2.5. Організувати оздоровлення дітей пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, з малозабезпечених та багатодітних сімей, та дітей, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС.
    • 2.6. Забезпечити здешевлення вартості 375 путівок у заміські табори для дітей працівників бюджетної сфери міста із розрахунку 100 грн. на одну путівку в сумі 37,5 тисяч гривень для покриття господарських витрат.
    • 2.7. Забезпечити збагачення раціону харчування дітей у дошкільних закладах фруктами, соками.
    • 2.8. Забезпечити підготовку та функціонування спортивно-ігрових майданчиків у загальноосвітніх навчальних закладах. Вжити відповідних заходів щодо розширення їх мережі, благоустрою та використання за призначенням.
  3. Управлінню праці та соціального захисту населення (Масік Т.О.) забезпечити санаторно-курортне лікування та оздоровлення дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у санаторіях області, санаторіях та курортах державного значення, в заміських оздоровчих таборах. Пріоритетним вважати забезпечення санаторно-курортним лікуванням хворих дітей, які знаходяться на диспансерному обліку відповідно до положення „Про організацію оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2000 року № 800.
  4. Фінансовому управлінню (Липова С.А.) забезпечити фінансування літнього оздоровлення дітей та учнівської молоді в сумі 423,0 тис.грн. (додаток 5).
  5. Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту ( Мотречко В.В.):
    • 5.1. Сприяти залученню студентської молоді до роботи в молодіжних трудових загонах, експедиціях, оздоровчих профільних таборах, навчально-польових, педагогічних, науково-дослідницьких, пошукових практиках.
    • 5.2. Комісії по прийомці заміських оздоровчих таборів здійснити у встановлені терміни паспортизацію, прийомку заміських оздоровчих таборів, забезпечити виконання планових завдань з підготовки оздоровчих закладів до відкриття, безоплатне обстеження заміських таборів щодо їх готовності до початку оздоровчої кампанії
    • 5.3. Забезпечити дотримання санітарно-епідеміологічних норм у заміських таборах.
    • 5.4. Забезпечити харчуванням дітей заміських таборів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р. №1591 „Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах”.
    • 5.5. Сприяти укомплектації педагогічними кадрами дитячих заміських оздоровчих закладів згідно з їх заявками. Надати допомогу у підборі кваліфікованих кадрів для організації культурно-масової та спортивно-оздоровчої роботи, проведення спартакіад, роботи гуртків, секцій тощо.
    • 5.6. Організувати оздоровлення дітей, які потребують додаткової педагогічної уваги, дітей-інвалідів, дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, з малозабезпечених, багатодітних, талановитих та обдарованих дітей, дітей працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків у заміських, санаторних, оздоровчих таборах , Міжнародному дитячому центрі „Артек”, УДЦ „Молода гвардія” та інших санаторно-оздоровчих закладах України.
    • 5.7. Забезпечити контроль за роботою заміських оздоровчих таборів протягом літнього періоду.
    • 5.8. Провести міський огляд-конкурс серед заміських оздоровчих таборів на кращу організацію оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків влітку 2007 року.
    • 5.9. Спільно з управлінням освіти і науки міської ради, міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді організувати роботу щодо індивідуального працевлаштування учнів на громадських роботах.
    • 5.10. Спільно з міським центром фізичного здоров’я населення „Спорт для всіх” (Гонтовенко Є.В) організувати і провести спартакіаду заміських оздоровчих таборів.
    • 5.11. Забезпечити підготовку та функціонування існуючих спортивно-ігрових майданчиків у мікрорайонах, місцях масового відпочинку. Вжити відповідних заходів щодо розширення їх мережі, благоустрою та використання за призначенням.
  6. Міському центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Сергієнко С.А.) спільно з управлінням охорони здоров’я, міською службою у справах неповнолітніх:
    • 6.1. Проводити на базі заміських оздоровчих таборів тренінгову консультативну роботу з питань профілактики негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі, пропаганди здорового способу життя, статевого виховання, взаємовідносин дітей з однолітками та батьками.
    • 6.2. Забезпечити індивідуальне працевлаштування учнів та студентів, які виявили бажання працювати в літній період на підприємствах, в установах, організаціях, інших формуваннях, незалежно від форм власності, громадських роботах. Сприяти у вирішенні питань щодо фінансування створення додаткових робочих місць.
  7. Управлінню охорони здоров’я ( Братушка О.В.):
    • 7.1. Забезпечити поглиблений медичний огляд дітей диспансерної групи при направленні їх до оздоровчих закладів з чітким визначенням діагнозу та рекомендацій щодо лікування.
    • 7.2. Організувати оздоровлення дітей диспансерної групи на базі відділень Сумської міської дитячої клінічної лікарні.
    • 7.3. Своєчасно забезпечити згідно із заявками оздоровчі заклади кваліфікованими лікарями-педіатрами та медичними сестрами, які пройшли навчання з питань невідкладної допомоги дітям в умовах оздоровчого закладу та за рішенням атестаційної комісії отримали посвідчення на право роботи в оздоровчому закладі, з оплатою їх праці згідно з чинним законодавством.
    • 7.4. Забезпечити закріплення за дитячими оздоровчими таборами лікувально-профілактичних закладів.
    • 7.5. Забезпечити першочергове санаторно-курортне лікування дітей пільгових категорій, дітей працівників правоохоронних органів і військовослужбовців та журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків, дітей із малозабезпечених, багатодітних та неповних сімей.
    • 7.6. Забезпечити безкоштовне медичне обстеження дітей, які направляються на оздоровлення та відпочинок, а також медичних працівників, педагогічних працівників та працівників харчоблоків, які будуть працювати в заміських оздоровчих закладах.
    • 7.7. Запровадити обов’язкове введення йодованої кухонної солі до раціону дитячого харчування в оздоровчих закладах для дітей.
  8. Службі у справах неповнолітніх (Голосна К.А.) організувати оздоровлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у заміських, санаторних, оздоровчих таборах , Міжнародному дитячому центрі „Артек”, УДЦ „Молода гвардія” та інших санаторно-оздоровчих закладах України.
  9. Відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонно-мобілізаційної роботи (Носаль А.О.) забезпечити цілодобове чергування працівників міліції для підтримання правопорядку в місцях відпочинку дітей та перевірку технічного стану автотранспорту для перевезення дітей, встановлення відповідних дорожніх знаків і обстеження засобів руху в місцях розташування оздоровчих закладів відповідно до діючого законодавства. Провести ретельне обстеження дитячих оздоровчих закладів відносно правил протипожежної безпеки.
  10. Управлінню житлової політики, комунального господарства та благоустрою (Кулішенко В.П.) вирішити питання безперебійного забезпечення електроенергією та водопостачанням дитячих оздоровчих закладів, тримати на контролі стан доріг до них.
  11. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи (Євтушенко Н.Ф.) забезпечити висвітлення в засобах масової інформації хід підготовки і проведення літньої оздоровчої кампанії, організації дозвілля дітей, учнівської та студентської молоді, впровадження нових форм та методів роботи в дитячих оздоровчих закладах.
  12. Затвердити склад міської координаційної ради з питань літнього оздоровлення дітей та учнівської молоді (додаток 6), розглядати на її засіданнях хід підготовки, проведення та підсумки оздоровчої кампанії 2007 року.
  13. Управлінням і відділам, зазначеним у цьому рішенні, подавати інформацію про хід виконання цього рішення до 15 числа впродовж червня-вересня 2007 до відділу у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради.
  14. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пака С.Я.

 

Міський голова Г.М. Мінаєв

 

Додатки [124.5 Kb] (cкачувань: 274) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 3-09-2007




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав