161

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 161 від 03.04.2007

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "03" квітня 2007 р № 161
м. Суми

Про стан поводження з твердими побутовими відходами в м.Суми

На сьогоднішній день в місті Суми виникла загрозлива ситуація по обслуговуванню населення міста з надання послуг по збиранню та вивезенню твердих побутових відходів. Підприємство товариство з обмеженою відповідальністю «Сумикомунтранс» фактично займає монопольне становище на цьому ринку і є єдиним надавачем послуг і виконавцем робіт по збиранню, вивезенню та утилізації твердих і рідких побутових відходів від населення, підприємств, установ, організацій міста Суми, що не дає можливості ефективного впливу на його роботу. Така ж ситуація з експлуатацією полігону товариство з обмеженою відповідальністю та очищення урн в місті Суми. Відповідно до Закону України «Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки» необхідно розмежувати функції замовника та підрядника з надання житлово-комунальних послуг і обслуговування житлового фонду, з метою забезпечення належного санітарного стану території міста, обмеження негативного впливу на навколишнє природне середовище та здоров’я громадян, відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції», керуючись підпунктом 6 пункту «а» статті 30, частиною 1 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сумської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Управлінню житлової політики, комунального господарства та благоустрою (Кулішенко В.П.) до 01.05.07 опрацювати питання та унести пропозиції щодо визначення єдиного замовника по збиранню, вивезенню та утилізації твердих побутових відходів. 
  2. Управлінню житлової політики, комунального господарства та благоустрою (Кулішенко В.П.) в травні 2007 року унести на розгляд виконавчого комітету питання щодо внесення змін до рішення виконавчого комітету від 23.01.07 №4 «Про Порядок організації збирання, вивезення та захоронення твердих побутових та негабаритних відходів від населення міста» з урахуванням розмежування функцій замовника і виконавця послуг. 
  3. Фінансовому управлінню (Липова С.А.) у термін до 15.05.07 опрацювати питання щодо виділення коштів на придбання спеціалізованого автотранспорту для комунальних підприємств, які будуть здійснювати збирання, вивезення та утилізації твердих побутових відходів. 
  4. Управлінню соціально-економічного розвитку (Левенець М.І) у термін до 15.05.07 опрацювати питання проходження фінансових потоків та системи оподаткування фінансово-господарської діяльності єдиного замовника. 
  5. Контроль за виконання даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків. 

 

Міський голова Г.М. Мінаєв


Дата публікації: 10-05-2007




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав