3

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 3 від 23.01.2007

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "23" січня 2007 р № 3
м. Суми

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2006 році та заходи щодо її вдосконалення

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах міської ради проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень виконавчого комітету міської ради з цих питань. Протягом 2006 року ними отримано 63630 звернень. На адресу міського голови, виконавчого комітету міської ради надійшло 5031 звернення, із них 851 - на особистому прийомі, що відповідно на 6,5 та 13 відсотка менше, ніж у попередньому році. Вживались заходи для задоволення законних вимог заявників, за результатами розгляду авторам надавались письмові відповіді.

Дані про кількісний склад та структуру звернень систематично аналізувались та узагальнювались, публікувались у газеті «Суми і сумчани». Разом з тим, не в усіх виконавчих структурах міської ради забезпечено належне виконання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, у роботі окремих посадових осіб відсутня спрямованість на надання конкретної допомоги заявникам у вирішенні їх обґрунтованих заяв і скарг, прийняття вичерпних заходів по дотриманню та захисту прав і законних інтересів громадян, трудових колективів. Збільшилась кількість звернень з питань житлово-комунального господарства і становить 49,6 відсотка від загальної кількості та з питань охорони здоров’я - у 2 рази. Великою залишається кількість звернень з питань соціального захисту, поліпшення житлових умов та умов праці. Зросла кількість колективних звернень. З метою подальшого вдосконалення роботи виконавчих органів міської ради по розгляду звернень громадян, відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 1 пункту «б» частини 1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сумської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Інформацію управління інформаційно-аналітичної роботи «Про підсумки роботи виконавчих органів міської ради зі зверненнями громадян у 2006 році» прийняти до відома (додається) та надіслати виконавчим органам міської ради для відповідного реагування. 
  2. Звернути увагу начальників управлінь охорони здоров’я Братушки О.В., житлової політики, комунального господарства та благоустрою Кулішенка В.П. на недостатній рівень роботи зі зверненнями громадян, що призвело до їх збільшення до вищих органів влади. Начальнику управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою притягти до дисциплінарної відповідальності посадових осіб, винних у порушенні термінів розгляду звернення депутата обласної ради Руденка А.Ф. 
  3. Керівникам виконавчих органів міської ради:
    3.1. До 1 березня 2007 року проаналізувати стан роботи по розгляду заяв і скарг громадян у 2006 році, розробити та здійснити конкретні заходи по усуненню недоліків в цій роботі.
    3.2. До 15 лютого скласти та затвердити графіки прийому громадян з особистих питань в робочий та позаробочий час, довести до відома населення і суворо дотримуватися їх.
    3.3. Забезпечити умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення, особистий прийом, одержання своєчасних обґрунтованих відповідей.
    3.4. Щомісяця проводити аналіз отриманих звернень та порушених в них питань, розглядати на апаратних нарадах стан цієї роботи, виявляти найбільш гострі суспільно-значущі проблеми, вносити пропозиції щодо шляхів їх розв’язання.
    3.5. Про хід виконання цього рішення проінформувати управління інформаційно-аналітичної роботи до 01.07.07 за підсумками І півріччя та до 01.01.08 за підсумками року.
  4. Затвердити порядок проведення особистого прийому громадян Сумським міським головою та його заступниками в міській раді (додається). 
  5. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи:
    5.1. Посилити контроль за станом виконавської дисципліни при розгляді звернень, проводити моніторинг питань, що порушуються у зверненнях, інформувати керівництво виконавчого комітету міської ради для оперативного реагування на суспільно-значущі проблеми що потребують негайного вирішення.
    5.2. Через засоби масової інформації із залученням фахівців за напрямками діяльності виконавчих органів міської ради надавати роз’яснення та відповіді на характерні запитання жителів міста. Щоквартально оприлюднювати відомості про роботу із зверненнями громадян та результати їх розгляду. 
  6. Рішення виконавчого комітету від 21.02.06 № 56 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2005 році та заходи щодо її вдосконалення» вважати таким, що втратило чинність. 
  7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Сумської міської ради Волонтирця В.М.

 

Міський голова Г.М. Мінаєв


Дата публікації: 12-02-2007




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав