172

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 172

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "12" квітня 2005 р № 172
м. Суми

Про впорядкування розміщення об’єктів торгівлі та підприємств по наданню послуг населенню на території міста Суми

З метою впорядкування розміщення об’єктів торгівлі та підприємств по наданню послуг населенню на території м. Суми і приведенню їх у відповідність з вимогами нормативних документів та діючого законодавства України, на виконання пункту 9 прикінцевих положень Закону України від 11.09.03 № 1160 – ІV “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, керуючись статтями 18 та 19 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 №56-93 „Про місцеві податки і збори” , рішенням міської ради від 25.05.04 №817-мр „Про збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі”, пунктом 8 частини „а” та пунктом 1 частини ”б” статті 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Сумської міської ради

В И Р І Ш И В :

 

1. Встановити, що дозволом на розміщення об’єктів торгівлі та наданню послуг населенню вважається дозвіл на здійснення діяльності у сфері торгівлі або послуг у спеціально відведених для цього місцях.

2. Встановити, що місцем здійснення торгівлі та надання послуг населенню вважається місце , на яке суб’єктом підприємницької діяльності або фізичною особою отримано відповідний дозвіл.

Здійснення такої діяльності в інших місцях, не передбачених у дозволі, забороняється.

3. Оформлення та видача дозволу на розміщення об’єкту проводиться управлінням торгівлі та побуту міської ради за підписом заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Форма дозволу додається.

4. Відкриття об’єктів торгівлі та надання послуг населенню проводиться після отримання дозволу у виконавчому комітеті міської ради при наявності копій таких документів:

4.1. Для стаціонарних об’єктів торгівлі та підприємств по наданню послуг населенню:

4.1.1. Магазинів і відділів роздрібної та оптової торгівлі по продажу продовольчих та непродовольчих товарів, підприємств ресторанного господарства:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податків на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку;
  • договір оренди (суборенди) приміщення, документ на право власності;
  • акт державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію ( при відкритті об’єкта в побудованому або реконструйованому приміщенні);
  • висновок міської санітарно-епідеміологічної станції на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії);
  • дозвіл органу державного пожежного нагляду на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії);
  • асортиментний перелік товарів, узгоджений з управлінням торгівлі та побуту міської ради, міською санітарно-епідеміологічною станцією ( при реалізації продовольчих товарів, товарів побутової хімії , отрутохімікатів, парфумерно-косметичних виробів, предметів гігієни та санітарії, товарів дитячого асортименту для дітей віком до 3 років);
  • режим роботи, затверджений виконавчим комітетом, а в разі роботи підприємства після 23-00 години, узгоджений з міським відділом УМВС України в Сумській області.

4.1.2. Ветеринарних аптек, аптек, аптечних пунктів та аптечних кіосків:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку;
  • договір оренди (суборенди) приміщення, документ на право власності;
  • акт державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію ( при відкритті об’єкта в побудованому або реконструйованому приміщенні);
  • висновок міської санітарно-епідеміологічної станції на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії);
  • дозвіл органу державного пожежного нагляду на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії);
  • асортиментний перелік товарів, узгоджений з управлінням ветеринарної медицини м. Суми (для ветеринарних аптек);
  • режим роботи, затверджений виконавчим комітетом, а в разі роботи підприємства після 23-00 години, узгоджений з міським відділом УМВС України в Сумській області;
  • паспорт на аптеку, затверджений відповідними службами;
  • ліцензія на право здійснення торгівлі лікарськими засобами.

4.1.3. Автозаправних станцій та автостоянок:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку;
  • договір оренди земельної ділянки або свідоцтво на право власності на землю;
  • дозвіл територіального управління Держнаглядохоронпраці України по Сумській області (для автозаправних станцій );
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підвищеної небезпеки (для автозаправних станцій );
  • акт державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію;
  • режим роботи, затверджений виконавчим комітетом.

4.1.4. Ринків:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податків на додану вартість або свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • акт державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію;
  • договір оренди земельної ділянки або свідоцтво на право власності на землю;
  • режим роботи, затверджений виконавчим комітетом.

4.1.5. Підприємств по наданню послуг населенню:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • договір оренди (суборенди) приміщення, документ на право власності;
  • акт державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію ( при відкритті об’єкта в побудованому або реконструйованому приміщенні);
  • висновок міської санітарно-епідеміологічної станції на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії);
  • дозвіл органу державного пожежного нагляду на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії);
  • режим роботи, затверджений виконавчим комітетом.

4.2. Тимчасові підприємства торгівлі та підприємства по наданню послуг населенню:

4.2.1. Міні-магазини, кіоски, павільйони по продажу продовольчих та непродовольчих товарів:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податків на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку;
  • договір оренди (суборенди), документ на право власності приміщення;
  • висновок міської санітарно-епідеміологічної станції на початок роботи підприємства;
  • дозвіл органу державного пожежного нагляду на початок роботи підприємства;
  • асортиментний перелік товарів, узгоджений з управлінням торгівлі та побуту міської ради, міською санітарно-епідеміологічною станцією (при продажу продовольчих товарів , товарів побутової хімії, отрутохімікатів, парфумерно-косметичних виробів, предметів гігієни та санітарії, товарів дитячого асортименту для дітей віком до 3 років);
  • режим роботи, затверджений виконавчим комітетом, а в разі роботи підприємства після 23-00 години узгоджений з міським відділом УМВС України в Сумській області;
  • паспорт на розміщення малої архітектурної форми, погоджений з відповідними службами;
  • договір оренди земельної ділянки або свідоцтво на право власності на землю.

4.2.2. Кіоски та павільйони по наданню послуг населенню:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податків на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку;
  • договір оренди (суборенди), документ на право власності приміщення;
  • висновок міської санітарно-епідеміологічної станції на початок роботи підприємства (при наданні послуг прокату комп’ютерів та гральних автоматів);
  • дозвіл органу державного пожежного нагляду на початок роботи підприємства;
  • режим роботи,затверджений виконавчим комітетом, а в разі роботи підприємства після 23-00 години, узгоджений з міським відділом УМВС України в Сумській області;
  • паспорт на розміщення малої архітектурної форми, погоджений з відповідними службами;
  • договір оренди земельної ділянки або свідоцтво на право власності на землю.

4.2.3. Літні майданчики:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податків на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку;
  • акт державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію;
  • висновок міської санітарно-епідеміологічної станції на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію);
  • дозвіл органу державного пожежного нагляду на початок роботи підприємства (при відсутності акту державної технічної комісії про прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію);
  • асортиментний перелік товарів, узгоджений з міською санітарно-епідеміологічною станцією та управлінням торгівлі та побуту міської ради;
  • режим роботи, затверджений виконавчим комітетом;
  • паспорт на розміщення малої архітектурної форми, погоджений з відповідними службами;
  • договір оренди земельної ділянки або свідоцтво на право власності на землю.

4.2.4. Міні-магазини, кіоски, павільйони для реалізації продовольчих та непродовольчих товарів, по наданню послуг населенню, які розташовані на території ринків:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного (фіксованого) податку;
  • асортиментний перелік товарів, узгоджений з управлінням торгівлі та побуту міської ради, санітарно-епідеміологічною станцією (при реалізації продовольчих товарів, товарів побутової хімії, отрутохімікатів, парфумерно-косметичних виробів, предметів гігієни та санітарії, товарів дитячого асортименту для дітей віком до 3 років);
  • договір з власником ринку про виділення місця у відповідності до схеми розміщення торгових точок на ринку.

4.3. Пересувні об’єкти торгівлі (лотки, палатки, автофургони та ін.) для здійснення сезонної торгівлі:

  • заява про видачу дозволу;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податків на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку;
  • асортиментний перелік товарів, узгоджений з управлінням торгівлі та побуту міської ради, міською санітарно-епідеміологічною станцією (при продажу продовольчих товарів, товарів побутової хімії, отрутохімікатів, парфумерно-косметичних виробів, предметів гігієни та санітарії, товарів дитячого асортименту для дітей віком до 3 років);
  • схема розміщення торгової точки, погоджена з управлінням архітектури та містобудування, торгівлі та побуту міської ради, міською санітарно-епідеміологічною станцією.

5. Термін дії дозволу:

Для магазинів і відділів роздрібної та оптової торгівлі по продажу продовольчих та непродовольчих товарів, підприємств ресторанного господарства, ветеринарних аптек, аптек , аптечних пунктів , аптечних кіосків, автозаправних станцій, автостоянок, ринків, підприємств по наданню послуг населенню та ін., які розміщені:

  • у стаціонарних власних приміщеннях – на час роботи підприємства;
  • у стаціонарних орендованих приміщеннях – на час дії договору оренди приміщення.

За умов роботи на спрощеній системі оподаткування (єдиному податку) – на час дії свідоцтва про сплату єдиного податку.

Для міні-магазинів, кіосків, павільйонів по продажу продовольчих та непродовольчих товарів, наданню послуг населенню, літніх майданчиків, лотків, палаток, автофургонів та ін., термін дії дозволу – до 1 року.

6. Керівникам служб та посадовим особам, які приймають участь в узгодженні розміщення об’єктів торгівлі та підприємств по наданню послуг населенню дотримуватись вимог цього рішення та постійно контролювати дотримання суб’єктами господарювання правил торговельного та побутового обслуговування населення, підтримання належного санітарного стану об’єкта та прилеглої до нього території.

У разі невиконнання суб’єктами господарювання вказаних вимог, вносити пропозиції виконавчому комітету про зупинення експлуатації об’єктів.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Грінченка М.В.

8. Рішення виконавчого комітету від 20.08.02 № 484 “Про впорядкування розміщення об’єктів торгово – побутового призначення на території м. Суми” вважати таким, що втратило чинність.

 

Виконуючий обов’язки міського голови С.В. Клочко


Дата публікації: 16-05-2005




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав