675

Документи » Рішення виконавчого комітету » № 675

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ


від "05" жовтня 2004 р № 675
м. Суми

Про роботу зі зверненнями громадян в управлінні освіти міської ради на виконання рішення виконавчого комітету від 02.03.04 № 131 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2003 році»

Управлінням освіти Сумської міської ради вживаються заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян, поліпшення контролю за станом їх розгляду, виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення». На апаратних нарадах при начальнику управління освіти 12.02.04 та 09.06.04 розглянуті питання про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2003 року та І півріччя 2004 року, звернуто увагу посадових осіб на неухильне дотримання термінів розгляду звернення громадян.

Працівники апарату управління освіти ознайомлені з Указом Президента України від 14 квітня 2004 року № 434 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів». Графік особистого прийому громадян спеціалістами управління освіти приведений у відповідність до вимог Указу Президента України від 13 серпня 2002 року № 700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення». Посадові особи несуть персональну відповідальність за належне вирішення , в межах своїх повноважень, питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян.

Спеціалісти управління освіти ведуть облік особистого прийому громадян. За період з січня по серпень 2004 року прийнято 150 громадян. За 8 місяців 2004 року до управління освіти надійшли 38 звернень (через виконавчий комітет міської ради - 20), що на 15 % менше, ніж за відповідний період минулого року. Серйозною основою для звернень громадян є невиплата заборгованості за статтею 57 Закону України «Про освіту». У порівнянні з 2003 роком кількість таких звернень у 2004 році зменшилась на 15 % і становить 9. 13 звернень (34 %) стосуються навчально-виховного процесу у закладах освіти міста, 5 (11 %) - оздоровлення та безкоштовного харчування дітей. Особлива увага приділяється розгляду звернень окремих категорій населення. Зменшилась кількість колективних (3 проти 6), від пільгових категорій населення (1 проти 3) звернень. Мають місце факти невдоволення громадян розглядом їх звернень. Кількість повторних скарг -2 (2003 рік - 2). Зменшення кількості звернень громадян стало можливим за рахунок уважного та ретельного їх розгляду Управління освіти приділяє увагу роботі з населенням через засоби масової інформації. Так, начальник управління освіти Гоман І.А. регулярно виступає ( 2004 рік - 3 виступи) у «прямому ефірі» на телебаченні. Посадові особи дають інтерв’ю з актуальних проблем на сторінках газети «Суми і сумчани», інших засобах масової інформації. З метою поліпшення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, недопущення порушень термінів надання відповідей заявникам, керуючись частиною 1 статті 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Сумської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Інформацію управління освіти міської ради про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2004 рік прийняти до відома. 
  2. Начальнику управління освіти Гоман І.А.:
    2.1. Забезпечити безумовне виконання вимог Закону України від 02.10.96 № 393 «Про звернення громадян», Указів Президента України від 13.08.02 № 700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», від 14.04.04 № 434 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів», розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 09.02.04 № 36 «Про результати перевірки роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування області робочою групою Адміністрації Президента України по виконанню вимог Указу Президента України від 13.08.02 № 700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» та заходи по усуненню виявлених недоліків», від 01.04.04 № 141 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2003 році та заходи щодо ії вдосконалення», від 30.04.04 № 189 «Про заходи з удосконалення прийому громадян».
    2.2. Особливу увагу звернути на стан виконавської дисципліни, своєчасний та якісний розгляд звернень, надання інформації.
    2.3. Вивчати причини, що породжують скарги жителів міста, вживати дієві заходи для позитивного вирішення обґрунтованих запитів населення, активізувати роз’яснювальну роботу. Вважати роботу з населенням одним із пріоритетних завдань спеціалістів управління освіти. 
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету міської ради Ковтун А.Я. 

 

Міський голова В. П. Омельченко


Дата публікації: 15-10-2004




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав