925-Р

Документи » Розпорядження міського голови » № 925-Р від 17.11.2011

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

м. Суми


від "17" листопада 2011 р № 925-Р-Р

Про складання номенклатури справ у виконавчих органах міської ради

У зв’язку зі зміною структури виконавчих органів міської ради, з метою створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку в електронному вигляді, введенням в дію автоматизованої системи з електронного документообігу «Діло», відповідно до розділу 7 Інструкції з діловодства у виконавчих органах Сумської міської ради, затвердженої рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 03.03.09 №111 «Про регламент роботи виконавчих органів Сумської міської ради та інструкцію з діловодства у виконавчих органах Сумської міської ради» (зі змінами), керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

  1. Присвоїти індекси:
    01 - відділу з організації діяльності ради
    02 - управлінню інформаційно-аналітичної роботи
    03 - відділу організаційно-кадрової роботи
    04 - відділу бухгалтерського обліку та звітності
    05 - Адміністративній комісії
    06 - управлінню соціально-економічного розвитку
    07 - правовому управлінню
    08 - фінансовому управлінню  
    09 - управлінню майна комунальної власності
    10 - управлінню земельних ресурсів
    11 - управлінню архітектури та містобудування
    12 - управлінню житлової політики, комунального господарства та благоустрою
    13 - управлінню освіти і науки
    14 - управлінню охорони здоров’я
    15 - управлінню праці та соціального захисту населення
    16 - управлінню підприємництва, торгівлі, побуту та  захисту прав споживачів
    17 - управлінню обліку, розподілу та приватизації житла
    18 - Зарічній районній в м. Суми адміністрації
    19 - Ковпаківській районній в м. Суми адміністрації
    20 - управлінню реконструкції та капітального будівництва
    21 - відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
    22 - відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонно-мобілізаційної роботи
    23 - відділу культури та туризму
    24 - відділу у справах сім’ї, молоді та спорту
    25 - архівному відділу    
    26 - відділу «Служба 0-80»      
    27 - службі у справах дітей
    28 - відділу логістики та зв’язку
    29 - відділу екології та енергозбереження
    30 - відділу ведення Державного реєстру виборців Зарічного району міста Суми
    31 - відділу ведення Державного реєстру виборців Ковпаківського району міста Суми
    32 - господарському відділу
    33 - комісіям, координаційним радам при виконавчому комітеті міської ради
    34 - профспілковому комітету
  2.  

  3. Управлінням, відділам Сумської міської ради до 30.11.2011 р. розробити номенклатуру справ та подати на схвалення архівному відділу Сумської міської ради.
  4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Волонтирця В.М.

 

Міський голова Г.М.Мінаєв


Дата публікації: 21-11-2011




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав