435-Р

Документи » Розпорядження міського голови » № 435-Р від 31.05.2011

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

м. Суми


від "31" травня 2011 р № 435-Р-Р

Про організацію роботи з доступу до публічної інформації у виконавчих органах Сумської міської ради

З метою забезпечення громадянам доступу до публічної інформації, на виконання Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI "Про доступ до публічної інформації", враховуючи Указ Президента України від 05 травня 2011 року № 547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації", керуючись пунктом 20 частини 4 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні":

 

  1. Визначити відповідальною особою з питань організації доступу до публічної інформації у виконавчих органах Сумської міської ради начальника управління інформаційно-аналітичної роботи Сокуру А.В. 
  2. Керівникам структурних підрозділів міської ради до 03.06.2011 надати до управління інформаційно-аналітичної роботи список осіб, відповідальних за доступ до публічної інформації. 
  3. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи (Сокура А.В.):
    • 3.1. до 03.06.2011 розробити та оприлюднити на офіційному сайті Сумської міської ради та в газеті "Суми і сумчани" форми запитів на інформацію та порядок складання, подання запитів на інформацію в усній, письмовій чи іншій формі;
    • 3.2. запровадити облік запитів на інформацію;
    • 3.3. підготувати та внести на розгляд виконавчого комітету Сумської міської ради проект рішення щодо внесення відповідних змін до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 03.03.2009 №111 «Про регламент роботи виконавчих органів Сумської міської ради та Інструкцію з діловодства у виконавчих органах Сумської міської ради» (зі змінами). 
  4. Господарському відділу (Коцур М.В.), управлінню інформаційно-аналітичної роботи (Сокура А.В.) опрацювати питання щодо визначення та облаштування на першому поверсі адмінбудівлі (пл. Незалежності, 2) інформаційного стенду та місць для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію. 
  5. Структурним підрозділам Сумської міської ради, які знаходяться в адмінбудівлях за іншими адресами, визначити та облаштувати місця для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію.
  6. Відділу бухгалтерського обліку та звітності (Костенко О.А.) спільно з управлінням соціально-економічного розвитку (Левенець М.І.) підготувати та внести на розгляд виконавчого комітету проект рішення про тимчасовий порядок відшкодування за копіювання та друк документів. 
  7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Волонтирця В.М.

 

Міський голова Г. М. Мінаєв


Дата публікації: 6-06-2011




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав