953-P

Документи » Розпорядження міського голови » № 953-Р від 09.11.2009

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

м. Суми


від "09" листопада 2009 р № 953-P-Р

Про складання номенклатури справ у виконавчих органах міської ради

У зв’язку зі зміною структури виконавчих органів міської ради, з метою створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку в електронному вигляді, введенням в дію автоматизованої системи з електронного документообігу «Діло», відповідно до розділу 7 Інструкції з діловодства у виконавчих органах Сумської міської ради, затвердженої рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 03.03.09 №111, керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

  1. Присвоїти індекси відділам та управлінням Сумської міської ради:
    Відділ з організації діяльності ради 01
    Господарський відділ 02
    Відділ організаційно-кадрової роботи 03
    Відділ бухгалтерського обліку та звітності 04
    Управління інформаційно-аналітичної роботи 05
    Управління соціально-економічного розвитку 06
    Правове управління 07
    Фінансове управління 08
    Управління майна комунальної власності 09
    Управління земельних ресурсів 10
    Управління архітектури та містобудування 11
    Управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою 12
    Управління освіти і науки 13
    Управління охорони здоров’я 14
    Управління праці та соціального захисту населення 15
    Управління підприємництва, торгівлі, побуту та захисту прав споживачів 16
    Управління обліку, розподілу та приватизації житла 17
    Зарічна районна в м. Суми адміністрація 18
    Ковпаківська районна в м. Суми адміністрація 19
    Управління реконструкції та капітального будівництва 20
    Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення 21
    Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонно-мобілізаційної роботи 22
    Відділ культури та туризму 23
    Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту 24
    Архівний відділ 25
    Відділ «Служба 080» 26
    Служба у справах дітей 27
    Відділ логістики та зв’язку 28
    Відділ екології та енергозбереження 29
    Відділ ведення Державного реєстру виборців Зарічного району міста Суми 30
    Відділ ведення Державного реєстру виборців Ковпаківського району міста Суми 31
    Комісії, координаційні ради при виконавчому комітеті міської ради 32
    Профспілковий комітет 33
  2.  

  3. Управлінням, відділам Сумської міської ради до 31.12.2009 р. розробити номенклатуру справ та подати на схвалення архівному відділу Сумської міської ради.
  4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Волонтирця В.М.
Міський голова Г. М. Мінаєв


Дата публікації: 22-12-2009




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав