92-Р

Документи » Розпорядження міського голови » № 92-P від 06.02.2008

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

м. Суми


від "06" лютого 2008 р № 92-Р-Р

Про передачу відділу ведення Державного реєстру виборців Ковпаківській районній в місті Суми адміністраії

виконання частини 5 статті 34 Закону України «Про Державний реєстр виборців», постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.07 №872 «Про внесення змін до деяків постанов Кабінету Міністрів України», керуючись рішенням сесії Сумської міської ради від 28листопада 2007 року № 1023-МР « Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 01 листопада 2006року № 221 МР « Про штати апарату та виконавчих органів Сумської міської ради та їх загальну численність» та пунктом 20 частини 3 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

  1. Передати безкоштовно в постійне користування для відділу ведення Державного реєстру виборців Ковпаківській районній в місті Суми адміністраії (Джура О.М.):
    - стілець «Престиж» інв. № 1136500 3шт. на суму 395 грн. 01 коп.
    - стілець офісний інв. № 1136451 3шт. на суму 237 грн. 51 коп.
    - телефонний апарат інв. № 1137241 2шт. на суму 101 грн. 17 коп.
    - факс інв. № 1137304 1шт. на суму 699 грн. 00 коп.
    - калькулятор інв. № 1137265 4шт. на суму 248 грн. 08 коп.
    - конверт маркований 35000шт. на суму 29750 грн. 00 коп.
    - папір ксероксний 50пач. на суму 810 грн. 00 коп.
    - канцелярські товари на загальну суму 331 грн. 25 коп. в тому числі:
    - олівець з гумкою 4шт. на суму 4 грн. 40 коп.
    - кнопки канцелярські 4шт. на суму 1 грн. 52 коп.
    - лінійка 4шт. на суму 1грн. 92 коп.
    - ніж для паперу 4шт. на суму 7 грн. 12 коп.
    - ножиці 4шт. на суму 16 грн. 34 коп.
    - папка регістратор 8шт. на суму 68 грн. 80 коп.
    - папка с при жимом 10шт. на суму 45 грн. 30 коп.
    - підставка під канцелярські приладдя 4шт. на суму 33 грн. 00 коп.
    - гумка 4шт. на суму 1 грн. 01 коп.
    - ручка 4шт. на суму 3 грн. 60 коп.
    - скоби 4шт. на суму 1 грн. 16 коп.
    - степлер 4шт. на суму 22 грн. 00 коп.
    - точила 4шт. на суму 4 грн. 28 коп.
    - папка регістратор 50мм 8шт. на суму 68 грн. 80 коп.
    - щоденник 4шт. на суму 26 грн. 00 коп. 
  2. Відділам бухгалтерського обліку та звітності (Костенко О.А.) та господарському (Коцур М.В.) підготувати та оформити відповідні документи для передачі майна. 

 

Міський голова Г. М. Мінаєв


Дата публікації: 18-02-2008




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав