315-Р

Документи » Розпорядження міського голови » № 315-Р від 03.05.2007

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

м. Суми


від "03" травня 2007 р № 315-Р-Р

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 1 кварталі 2007 року та заходи по усуненню недоліків, виявлених Сумською облдержадмістрацією в ході перевірки роботи із зверненнями громадян в Сумській міській раді

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому в міській раді та її виконавчих органах проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 13.06.02 № 700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», розпоряджень голови обласної державної адміністрації, рішень виконавчого комітету міської ради з цих питань. За 3 місяці поточного року до міського голови, виконавчого комітету міської ради надійшло 1251 звернення громадян, що на 135 більше, ніж за відповідний період минулого року, або на 12 %.
Всього у зверненнях громадян порушено 1401 різноманітних питань. Збільшилась кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року з питань житлово-комунального господарства, торгівлі і громадського харчування, охорони здоров’я, транспорту. Аналіз роботи зі зверненнями громадян свідчить про необхідність посилення уваги виконавчих органів міської ради, посадових осіб усіх рівнів до виконання Закону України «Про звернення громадян».
Не завжди заявникам надається вичерпна, аргументована відповідь. Мають місце факти невдоволення громадян розглядом їх звернень.
Внаслідок цього збільшилась кількість повторних звернень і становить 10,3 % від загальної кількості. Недостатньо вживається заходів щодо викорінення негативних тенденцій і явищ, усунення причин, які породжують обґрунтовані заяви та скарги груп людей, трудових колективів. Колективних звернень надійшло 221 або 19,8 % від загальної кількості. Це на 77 більше ніж за відповідний період минулого року. З метою подальшого вдосконалення діяльності виконавчих органів ради по розгляду звернень громадян, виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», усунення недоліків, виявлених облдержадміністрацією при перевірці стану роботи із зверненнями громадян у виконкомі міської ради:

 

  1. Інформацію про розгляд звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 1 кварталі 2007 року, надіслати виконавчим органам міської ради для відповідного реагування та врахування в практичній роботі (додаток 1). 
  2. Начальникам управлінь та відділів міської ради:
    2.1. Забезпечити у повному обсязі створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
    2.2. Повторні звернення розглядати комісійно із залученням дописувачів до участі у розгляді цих звернень.
    2.3. Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядати і відповіді надавати за підписом керівника виконавчого органу міської ради.
    2.4. Вирішувати питання про персональну відповідальність посадових осіб за неналежне виконання своїх обов’язків: формальний підхід, надання відписок, тяганину, порушення термінів при розгляді заяв і скарг громадян згідно з чинним законодавством. 
  3. Положення про проведення консультативного прийому громадян у виконавчому комітеті міської ради затвердити (додаток 2). 
  4. Управлінню інформаційно-аналітичної роботи посилити контроль за станом виконавської дисципліни при розгляді звернень, постійно проводити моніторинг питань, що порушуються у зверненнях, інформувати керівників міської ради та її виконавчого комітету для оперативного реагування на найбільш гострі суспільно значущі проблеми, що потребують негайного вирішення. 
  5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради Волонтирця В.М.

 

Міський голова Г. М. Мінаєв

 

Додатки [68.5 Kb] (cкачувань: 258) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 30-05-2007




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав