3767-МР

Документи » Рішення міської ради » 3767-MP

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА

V СКЛИКАННЯ XLІІI СЕСІЯ

РІШЕННЯ


від "26" травня 2010 р № 3767-МР
м. Суми

Про внесення змін та доповнень до рішення Сумської міської ради від 25 лютого 2009 року № 2367-МР «Про правила благоустрою міста Суми»

З метою створення належних умов щодо охорони і відновлення об’єктів благоустрою міста Суми, визначення єдиного підходу до відшкодування винною особою збитків, завданих пошкодженням чи знищенням об’єктів благоустрою та приведення деяких положень Правил благоустрою міста Суми у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2009 № 982 «Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності»; рішень Сумської міської ради від 25 лютого 2009 року № 2374-МР «Про затвердження Порядку з організації збирання, вивезення, захоронення твердих, рідких побутових, великогабаритних та ремонтних відходів, що утворюються на території міста Суми»; від 25 листопада 2009 року № 3153-МР «Про заходи щодо зменшення шкідливого впливу від вживання тютюнових виробів на здоров’я населення в місті Суми»; від 23 грудня 2009 року № 3350-МР «Про затвердження Правил розміщення та утримання тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території міста Суми», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сумська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни та доповнень до рішення Сумської міської ради від 25 лютого 2009 року № 2367-МР «Про правила благоустрою міста Суми», а саме:
    • 1.1. У додатку до рішення:
      • 1) абзац 14 розділу I викласти в наступній редакції: «мала архітектурна форма - невелика одноповерхова споруда, яка виконується із полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без улаштування фундаментів. Малі архітектурні форми можуть бути пересувними, стаціонарними і не перевищувати за висотою 4-х метрів.»;
      • 2) абзац 18 розділу I викласти в наступній редакції: «пересувна мала архітектурна форма - торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності»;
      • 3) абзац 25 розділу I викласти в наступній редакції: «стаціонарна мала архітектурна форма (кіоск, павільйон, тощо) - тимчасова одноповерхова споруда соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності висотою не вище 4 метри, що має по зовнішньому контуру площу близько 30 кв. метрів, виготовляється з полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без закладення фундаменту»;
      • 4) абзац 30 розділу I викласти в наступній редакції: «тверді побутові відходи (ТПВ) - залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, товарів, продукції, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення та не можуть у подальшому використовуватися за призначенням»;
      • 5) доповнити розділ I абзацами наступного змісту: «тимчасова споруда - одноповерхова споруда висотою не більше 4 метрів, яка виготовляється із полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без спорудження фундаменту та може бути пересувною та стаціонарною (мала архітектурна форма, літній майданчик, інші споруди соціально-культурного, торговельно-побутового призначення для здійснення підприємницької діяльності);» «стаціонарна тимчасова споруда – тимчасова споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей (стаціонарна мала архітектурна форма, кіоск, павільйон, тощо);» «пересувна тимчасова споруда – тимчасова споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей (торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат тощо);» «відновна вартість об'єктів благоустрою - вартість робіт з усунення пошкоджень (відновлення) елементів благоустрою до стану їх функціонального використання за призначенням, який відповідає вимогам державних стандартів, норм і правил»; «елементами благоустрою є:
        • 1) покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і стандартів;
        • 2) зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об'єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях;
        • 3) будівлі та споруди системи збирання і вивезення відходів;
        • 4) засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами;
        • 5) технічні засоби регулювання дорожнього руху;
        • 6) будівлі та споруди системи інженерного захисту території;
        • 7) комплекси та об'єкти монументального мистецтва;
        • 8) обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків;
        • 9) тимчасові споруди (в тому числі малі архітектурні форми);
        • 10) інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами;»;
      • 6) пункт 1 розділу II викласти в наступній редакції:
        «1. Правовою підставою Правил благоустрою міста Суми (надалі Правила) є Конституція України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про житлово-комунальні послуги», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи», «Про охорону атмосферного повітря», «Про відповідальність підприємств, їх об’єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування», «Про основи містобудування», «Про охорону і використання пам’ятників історії і культури», «Про рекламу», «Про поховання і похоронну справу», інших законів та нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері благоустрою»;
      • 7) підпункт 10 пункту 2 розділу III викласти в наступній редакції: «забезпечувати розміщення урн для збору сміття біля входу і виходу з приміщення та біля стаціонарних тимчасових споруд, а контейнерів для збору твердих побутових відходів у спеціально визначених для цього місцях;»;
      • 8) пункт 2 розділу III доповнити підпунктами наступного змісту:
        • «у зимовий період забезпечити безпечний доступ до приміщень шляхом розміщення засобів для усунення ковзання;
        • забезпечувати постійне утримання урн в належному санітарно-технічному стані і звільняти їх від сміття у міру наповнення;
        • укласти договір про надання послуг з вивезення побутових відходів;
        • зрізати гілки дерев, які проникають за межі земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні;
        • здійснювати будівництво вигрібних ям на території приватних домоволодінь відповідно до проектної документації, погодженої з Сумською міською санітарно-епідеміологічною станцією;»;
      • 9) пункт 4 розділу III доповнити підпунктами наступного змісту:
        • «відводити дощові та талі води з дахів будинків на тротуари та шляхи»;
        • «ліквідовувати (засипати, змінювати напрямок) природні водостоки»;
      • 10) підпункт 1.5. пункту 1 розділу IV викласти в наступній редакції: «Утримання, територій що прилягають до трансформаторних і розподільчих підстанцій, газово-розподільчих підстанцій, опор у межах зони охорони ЛЕП на відстані 10 метрів по периметру відведеної в установленому законодавством порядку земельної ділянки здійснюється підприємствами, установами, організаціями, на балансі яких вони знаходяться.»;
      • 11) підпункт 1.6. пункту 1 розділу IV викласти в наступній редакції:
        «Утримання територій, що прилягають до котелень, теплових пунктів, тягових підстанцій на відстані 15 м по периметру відведеної в установленому законодавством порядку земельної ділянки, здійснюються підприємствами, установами та організаціями, що їх експлуатують.»;
      • 12) пункти 2-8 розділу IV виключити;
      • 13) у пункті 8 розділу VI слова «дозволу на проведення земляних робіт згідно з розділом 12.» змінити на «дозволу на виконання земляних робіт згідно з розділом IX.»;
      • 14) змінити назву розділу IX з «Порядок проведення земляних робіт на території м. Суми» на «Тимчасовий порядок виконання земляних робіт на території міста Суми»;
      • 15) підпункт 1.8. пункту 1 розділу IX викласти в наступній редакції: «Відповідальна особа Ковпаківської (Зарічної) районної в місті Суми адміністрації виписує рахунок на оплату за продовження використання земельної ділянки Сумської міської ради, благоустрій якої не відновлено з обов’язковим складанням акту у присутності заявника»;
      • 16) підпункт 1.10. пункту 1 розділу IX викласти в наступній редакції:
        «При виконанні земляних робіт без дозволу фізичні чи юридичні особи, які виконують дані роботи, несуть відповідальність згідно зі статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Сплата штрафу не звільняє особу від відшкодування збитків, завданих пошкодженням чи знищенням об’єкту благоустрою згідно з розділом X.»
      • 17) абзац 1 підпункт 1.13. пункту 1 розділу IX викласти в наступній редакції:
        «Продовження терміну дії дозволу можливе після сплати заявником відповідної суми за продовження використання земельної ділянки Сумської міської ради. У випадку недотримання заявником строків щодо проведення земляних робіт передбачених у дозволі, на заявника складається протокол про адміністративне правопорушення відповідно до статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення»; .
      • 18) підпункт 2.1 пункту 2 розділу IX викласти в наступній редакції: «На території м. Суми суб’єктам господарювання та громадянам забороняється без оформлення дозволу виконувати всі види земляних робіт, у тому числі аварійні, пов’язані з:
        • прокладанням, реконструкцією та ремонтом інженерних мереж;
        • розриттям або обмеженням руху транспорту, пішоходів (за винятком робіт по ремонту шляхового покриття);
        • викорчування пнів.»;
      • 19) підпункт 2.5. пункту 2 розділу IX викласти в такій редакції:
        «2.5. Видача дозволу на виконання аварійних робіт із нормативним строком до 5 діб із відновленням благоустрою, проводиться без оплати. Якщо організація, яка проводить аварійні роботи, протягом 5 діб (для Сумської філії ВАТ «Укртелеком» 15 діб) із моменту початку робіт, не оформила дозвіл в установленому порядку, то подальші роботи вважаються такими, що проводяться без дозволу. Про початок проведення аварійних робіт, підприємство (яке буде виконувати дані роботи) зобов’язане попередити відповідальну особу Ковпаківської (Зарічної) районної в місті Суми адміністрації. Для КП «Міськводоканал» та ТОВ «Сумитеплоенерго» не оформлюється дозвіл у випадку, якщо строк виконання аварійно-відновлювальних робіт не перевищує 30 діб. При цьому про початок проведення аварійних робіт підприємство зобов’язано сповістити відповідальну особу Ковпаківської (Зарічної) районної в місті Суми адміністрації та надати схеми із зазначенням місця аварії на мережі, розриття. Місце та дата початку проведення аварійних робіт фіксується спеціалістами адміністрації в журналі «Аварійні роботи» з зазначенням підприємства, яке проводить аварійні роботи та відповідальної особи за проведення робіт та відповідному журналі КП «Міськводоканал» і ТОВ «Сумитеплоенерго». Про початок проведення земляних робіт підприємство зобов’язано також сповістити представників організацій, підприємств, установ, комунікації яких знаходяться на місці проведення земляних робіт та викликати їх на місце проведення аварійних робіт. Про завершення виконання аварійних робіт та відновлення благоустрою складається акт виконаних робіт (вільної форми) уповноваженими представниками підприємства, що проводило аварійні роботи та Ковпаківської (Зарічної) районної в місті Суми адміністрації. Після відновлення благоустрою протягом двох років підприємство, що виконувало аварійні роботи зобов’язано здійснювати контроль за відновленим благоустроєм та здійснювати роботи по усуненню недоліків.»;
      • 20) пункт 2 розділу IX доповнити підпунктом 2.8. наступного змісту: «2.8. Якщо в зимовий період неможливо провести відновлення асфальтобетонного покриття вулиць, проїжджої частини доріг, тротуарів, замовник (організація, що проводить земляні роботи) повинен забезпечити повне засипання місце розриття піском та щебенем, зробити тимчасове покриття, яке гарантує безпечний рух транспорту і пішоходів. Постійне покриття повинно бути відновлено з настанням сприятливих погодних умов, але не пізніше 1 травня. Відповідальність за утримання тимчасового покриття в належному стані протягом зимового періоду року покладається на замовника робіт та організацію, яка проводила роботу у випадку зазначеному п. 2.5. У разі неякісного утримання тимчасового покриття або несвоєчасного відновлення постійного покриття, винні притягуються до адміністративної відповідальності.».
      • 21) пункт 4 розділу IX (обов’язкове узгодження) доповнити підпунктом 17 такого змісту: «Управління державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації в Сумській області».
      • 22) після розділу IX доповнити новим розділом X такого змісту: «X. Порядок відшкодування збитків, завданих пошкодженням чи знищенням об’єкта благоустрою
        1. 1. Порядок відшкодування збитків, завданих пошкодженням чи знищенням об’єкта благоустрою (надалі – Порядок) розроблено з метою створення належних умов щодо охорони і відновлення об’єктів благоустрою в місті Суми, визначення єдиного підходу до відшкодування винною особою збитків, завданих пошкодженням чи знищенням об’єктів благоустрою.
        2. 2. Порядок відшкодування збитків, завданих пошкодженням чи знищенням об’єкта благоустрою розроблено відповідно до:
          • Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
          • постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 826 «Про затвердження Порядку визначення відновної вартості об’єктів благоустрою»;
          • наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 03.11.2008 № 326 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості об’єкта благоустрою»;
          • наказу Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів».
        3. 3. Порядок застосовується балансоутримувачами об’єктів благоустрою при оцінці пошкодження чи знищення таких об’єктів у разі:
          • 1) протиправного пошкодження чи знищення елементів благоустрою;
          • 2) пошкодження чи знищення елементів благоустрою при:
            • а) ліквідації аварій на інженерних мережах та інших елементах благоустрою;
            • б) здійсненні ремонту інженерних мереж;
            • в) видаленні аварійних сухостійних дерев та чагарників;
            • г) прокладанні нових інженерних мереж;
            • ґ) виконанні інших суспільно необхідних робіт.
          • 4. При вчиненні юридичною чи фізичною особою дій передбачених п. 3 цього Порядку, посадовою особою виконавчого органу Сумської міської ради або іншими суб’єктами, уповноваженими здійснювати контроль за благоустроєм міста, складається акт виявлення пошкодження чи знищення об’єкта благоустрою встановленої форми, наведеної у додатку 14 до цього рішення, з наступною його передачею протягом двох робочих днів балансоутримувачу. При відсутності власника чи балансоутримувача об’єкта благоустрою акт обстеження пошкодження чи знищення об’єкта благоустрою передається до управління майна комунальної власності Сумської міської ради для взяття об’єкта благоустрою на облік та визначення балансоутримувача відповідно до діючого законодавства.
          • 5. Отримавши акт виявлення пошкодження чи знищення об’єкта благоустрою балансоутримувач протягом двох робочих днів своїм наказом утворює комісію з обстеження об’єкта благоустрою, встановлення ступеню його пошкодження чи знищення, визначення відновної вартості робіт із його відновлення (далі – комісія).
          • 6. До складу комісії включаються представники балансоутримувача зазначеного об’єкта, відповідних виконавчих органів Сумської міської ради, відповідальних за благоустрій міста, спеціалісти з питань благоустрою населеного пункту. До складу комісії можуть входити представники громадських організацій (за їх згодою). Головою комісії призначається представник балансоутримувача об’єкта благоустрою. До участі в роботі комісії запрошується юридична чи фізична особа, винна в пошкодженні чи знищенні об’єкта благоустрою. Повідомлення про дату та час комісійного обстеження об’єкта благоустрою завчасно надсилається винній особі балансоутримувачем поштою рекомендованим листом або через кур’єрів за адресою, зазначеною в акті виявлення пошкодження чи знищення об’єкта благоустрою.
          • 7. Комісія проводить обстеження об’єкта благоустрою, встановлює ступінь його пошкодження чи знищення, визначає відновну вартість робіт із його відновлення (відбудови).
          • 8. Визначення відновної вартості об’єкта благоустрою здійснюється відповідно до Методики визначення відновної вартості об’єкта благоустрою, затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 03.11.2008 № 326.
          • 9. Відновна вартість об’єкта благоустрою визначається за відновною вартістю окремих елементів благоустрою, які було пошкоджено чи знищено.
          • 10. До складу відновної вартості може входити вартість розроблення проектно-кошторисної документації на відновлення (відбудову) об’єкта благоустрою у випадках, коли законодавством під час виконання робіт із усунення пошкоджень об’єктів благоустрою передбачено необхідність розроблення такої документації.
          • 11. Результати роботи комісії фіксуються в акті обстеження об’єкта благоустрою при визначенні його відновної вартості (далі – акт обстеження), який складається протягом трьох робочих днів з моменту обстеження об’єкта благоустрою за формою, наведеною у додатку до Методики визначення відновної вартості об’єкта благоустрою, затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 03.11.2008 № 326. Юридична чи фізична особа, винна в пошкодженні чи знищенні об’єкта благоустрою, яка бере участь у роботі комісії, підписує акт обстеження об’єкта. Якщо винна особа не погоджується з актом, вона підписує акт із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною. У разі усної або письмової відмови винної особи взяти участь у роботі комісії або підписати акт - в акті робиться запис про це.
          • 12. При відсутності винної особи при комісійному обстеженні об’єкта благоустрою, балансоутримувач зобов’язаний протягом двох робочих днів із моменту складання акта обстеження направити винній особі супровідний лист та копію акту обстеження поштою рекомендованим листом або через кур’єрів за адресою, зазначеною в акті виявлення пошкодження чи знищення об’єкта благоустрою.
          • 13. За відсутності потреби у розробленні проектно-кошторисної документації на відновлення (відбудову) об’єкта благоустрою винна юридична чи фізична особа усуває пошкодження (відновлює елементи благоустрою) власними силами (коштами) або за домовленістю з балансоутримувачем перераховує на цільовий рахунок Сумської міської ради суму відновної вартості, зазначену в акті обстеження.
          • 14. Роботи з усунення пошкодження (відновлення елементів благоустрою) об’єкта благоустрою виконуються винною юридичною чи фізичною особою у строки, визначені письмовим договором з балансоутримувачем об’єкта.
          • 15. Пошкоджений чи знищений об’єкт благоустрою в результаті дій винної особи або як наслідок таких дій, підлягає відновленню до стану його функціонального використання за призначенням відповідно до вимог державних стандартів, норм і правил, проектної документації.
          • 16. Якщо винна особа відмовляється усунути порушення власними силами чи перераховувати на цільовий рахунок Сумської міської ради суму відновної вартості об’єкта благоустрою справа вирішується в судовому порядку. Підготовку документів до суду та представництво в суді забезпечує балансоутримувач.
          • 17. У разі якщо пошкодження чи знищення елементів благоустрою здійснюється балансоутримувачем у ході усунення аварії на власних інженерних мережах чи власних об’єктах або якщо особу, яка пошкодила чи знищила елементи благоустрою, не виявлено, відновлювальні роботи проводяться за рахунок балансоутримувача об’єкта благоустрою.» У зв’язку з цим розділи X - XIII вважати відповідно розділами XI – XIV.
      • 23) пункт 1 розділу X викласти в такій редакції: «1. Забороняється куріння тютюнових виробів на робочих місцях та в громадських місцях (за винятком місць, спеціально для цього відведених), а саме:
        • в приміщеннях будь якої будівлі, спорудах, які доступні або відкриті для населення вільно чи за запрошенням, або за плату, постійно, періодично або час від часу, їх частинах (частин), у т. ч. ліфтах, під’їздів, підвалів, горищ;
        • у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ;
        • у таксофонах;
        • на стадіонах та у закритих спортивних спорудах;
        • на територіях дитячих майданчиків, дитячих розважальних атракціонів, майданчиків для відпочинку та дозвілля та 50-метрова зона навколо них;
        • у тунелях і підземних пішохідних переходах;
        • у закладах охорони здоров'я, навчальних закладах незалежно від форми власності і підпорядкування;
        • у закладах, підприємствах та організаціях культури;
        • у залах чекання пасажирів на залізничних, авто- і аеровокзалах;
        • у дитячому парку «Казка», ігротеках;
        • на зупинках громадського транспорту і маршрутних таксі та десятиметрової відстані навколо них;
        • у десятиметровій відстані від фонтанів;
        • на території Сумського парку - пам’ятки ім. І.О. Асмолова садово-паркового мистецтва;
        • на території архітектурних, історичних та/або культурних пам’яток.».
      • 24) пункт 3 розділу X викласти в такій редакції: «У закладах громадського харчування відводиться не менше 50 відсотків площі торгових залів таких закладів для обслуговування осіб, які не курять.»
      • 25) розділ XIII доповнити новим пунктом наступного змісту:
        «7. У разі зміни зазначених найменувань суб’єктів господарювання, внесення змін до Правил не потребує. Найменування суб’єктів господарювання застосовується у відповідності до їх офіційних найменувань, зазначених у правовстановлюючих документах.
        ». 1.2. Додаток 1 до рішення «Перелік порушень, за які настає відповідальність згідно із статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення» викласти в новій редакції згідно з додатком 1 до цього рішення.
        1.3. У додатку 2 до рішення: 1) преамбулу договору про закріплення та утримання території міста Суми в належному санітарно-технічному стані викласти в новій редакції: «Ковпаківська (Зарічна) районна в місті Суми адміністрація, що іменується надалі «Сторона 1», в особі начальника Ковпаківської (Зарічної) районної в місті Суми адміністрації ____________ що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ___________, що іменується надалі «Сторона 2» та є власником (користувачем) земельної ділянки або приміщення, з іншої сторони, які спільно за текстом цього Договору іменуються «Сторони», уклали цей договір про таке:». 2) у підпункті 4.1. п. 4 (строк дії Договору та інші умови) після слів «земельною ділянкою» доповнити словами «або приміщення».
        1.4. У додатку 5 до рішення підпункт 3.1.2. пункту 3 (обов’язки сторін) викласти в наступній редакції: «3.1.2. По закінченню робіт з відновленням благоустрою, в присутності заявника закрити дозвіл, про що робиться відмітка у журналі реєстрації дозволів на виконання земляних робіт.».
        1.5. Доповнити рішення додатком 14 згідно з додатком 2 до цього рішення.
  2. Організацію виконання даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бондаря А.П., контроль – на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та надзвичайних ситуацій Сумської міської ради (Руденко В.С.). 

 

Міський голова Г. М. Мінаєв

 

Додатки [89.5 Kb] (cкачувань: 362) або переглянути не завантажуючи



Дата публікації: 2-06-2010




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав