Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2015 році

Приймальня » Звернення громадян

У виконавчих органах Сумської міської ради розгляд звернень громадян та їх вирішення є одним із пріоритетних напрямків діяльності.

Організація роботи зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

 

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2015 році [75.5 Kb] (cкачувань: 121) або переглянути не завантажуючи


Докладнiше...


Дата публікації: 9-03-2016

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року

Приймальня » Звернення громадян

У виконавчих органах міської ради робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

За 9 місяців 2015 року до виконавчого комітету Сумської міської ради надійшло 2857 звернень, що на 1039 звернень або 57% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

Збільшення кількості звернень пов’язане з тим, що міська влада нині ініціює низку програм, на ділі реалізовує свої ідеї і знаходить підтримку та розуміння з боку жителів міста, які пропонують спільно реалізовувати програми.


Докладнiше...


Дата публікації: 28-10-2015

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року

Приймальня » Звернення громадян

Робота з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.


Докладнiше...


Дата публікації: 30-09-2015

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року

Приймальня » Звернення громадян

У виконавчих органах міської ради робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

Протягом І кварталу 2015 року виконавчим комітетом Сумської міської ради проведено значну роботу із пропозиціями, заявами та скаргами громадян. Так, у звітному періоді надійшло 704 звернення, що на 38% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.


Докладнiше...


Дата публікації: 18-05-2015

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2014 році

Приймальня » Звернення громадян

Робота з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення постійно забезпечується кваліфікований та своєчасний розгляд письмових звернень, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян, надання відповідей у встановлені чинним законодавством терміни.


Докладнiше...


Дата публікації: 17-02-2015

Інформація про розгляд звернень громадян за I півріччя 2014 року

Приймальня » Звернення громадян

Робота зі зверненнями громадян проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.


Докладнiше...


Дата публікації: 4-08-2014

Інформація про розгляд звернень громадян за І квартал 2014 року

Приймальня » Звернення громадян

У виконавчих органах міської ради робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

Останнім часом намітилась тенденція щодо зменшення кількості звернень громадян до виконавчого комітету Сумської міської ради. За І квартал 2014 року надійшло 437 звернень, що значно (на 68%) менше, ніж за аналогічний період минулого року.


Докладнiше...


Дата публікації: 2-07-2014

Інформація про розгляд звернень громадян у виконавчих органах Сумської міської ради за 2013 рік

Приймальня » Звернення громадян

Робота з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.


Докладнiше...


Дата публікації: 2-09-2013

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2012 році

Приймальня » Звернення громадян

Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Сумської міської ради проведено значну роботу із пропозиціями, заявами та скаргами громадян, яких надійшло у 2012 році 6080 (що на 25% більше, ніж в 2011 році).

Результатом цієї роботи є позитивно вирішені питання, порушені у 1595 зверненнях або 25% від загальної їх кількості.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян свідчить, що зменшилася кількість повторних звернень (відповідно 65 проти 131 за 2011 рік), тоді як загальна кількість колективних звернень за 2012 рік склала 492, що в порівнянні з 2011 роком на 50 звернень більше. Кількість підписів громадян під колективними зверненнями становить 4920.


Докладнiше...


Дата публікації: 20-02-2013



Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав