Згідно із Законом України «Про звернення громадян» сумчани можуть спрямовувати свої усні звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Для цього в міській раді працює телефон «гарячої лінії» – (0542) 700-007, куди мешканці міста можуть скеровувати свої повідомлення.
Всі телефонні дзвінки будуть зареєстровані та опрацьовані згідно з чинним законодавством.
Безоплатна правова допомога
З метою створення належних умов для набуття громадянами певного обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, необхідних для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту їх прав і свобод при виконавчому комітеті Сумської міської ради діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.
Відповідно до Регламенту роботи виконавчих органів Сумської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради № 166 від 15.04.2014 року в Сумській міській раді запроваджено прийом звернень громадян в електронній формі за допомогою Державної інформаційної системи електронних звернень громадян (портал z.gov.ua).
Питання роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків у діяльності виконавчих органів Сумської міської ради.
Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог:
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Якщо у Вас термінове запитання, яке потребує негайного вирішення, будь ласка зверніться письмово до сектору по роботі звернень громадян відділу документообігу управління документообігу та техніного забезпечення Сумської міської ради: площа Незалежності, 2, перший поверх, кабінет № 14 (тел. 700-612) або зателефонуйте по телефону 1580 (62-08-26, 62-08-55) в «Службу 0-80» – відділ цілодобового прийому звернень громадян міста, які потребують невідкладного вирішення. Ваше повідомлення або звернення буде уважно розглянуто.
Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх зверненнями. Ця робота здійснюється через відповідний підрозділ управління документообігу та технічного забезпечення міської ради.
Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем як територіальної громади міста Суми в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією. Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян".