Інформація про роботу управління обліку, розподілу та приватизації житла

Городянину » Інформаційні матеріали » Інформаційні матеріали управління обліку, розподіл

Управління обліку, розподілу та приватизації житла міської ради (надалі управління) є структурним підрозділом міської ради, який забезпечує облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання, і підготовку пропозицій виконавчому комітету про розподіл і надання житлових приміщень, підготовку пропозицій виконавчому комітету з питань бронювання, обміну та переоформлення займаної житлової площі, облік громадян, які бажають вступити в житлово-будівельні кооперативи, організацію житлово-будівельних кооперативів, приватизацію житла, яке перебуває у комунальній власності громадян міста Суми. Управління розташоване за адресою: м. Суми, вул. Горького, 21.

 

Прийом громадян начальником управління здійснюється в кабінеті № 409, телефон 700-584 (час прийому громадян: четвер з 15.00 до 17.00 ).

Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання, здійснюється в кабінеті № 412, телефон 600-758 (час прийому громадян: вівторок з 08.00 до 12.00 та четвер з 13.00 до 17.00) при наявності паспортів всіх членів сім’ї, бажаючих стати на квартирний облік.


Докладнiше...


Дата публікації: 6-02-2012

Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Городянину » Інформаційні матеріали » Інформаційні матеріали управління обліку, розподіл

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.11 № 238 затверджено порядок ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Для заповнення форми, що затверджена наказом від 17.05.11 № 47 громадянам, які перебувають на обліку

потребуючих поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Сумської міської ради необхідно терміново подати до управління обліку, розподілу та приватизації житла Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул.Горького, 21 в прийомний час: вівторок з 8.00 до 12.00 та четвер з 13.00 до 17.00 наступні документи:

  • довідку (виписку з будинкової книги про склад сім’ї та прописку);
  • довідки з КП "Сумське міське бюро технічної інвентаризації" (м. Суми, вул. Садова, 33) на всіх членів сім’ї, що перебувають на квартирному обліку про наявність (відсутність) у власності жилих приміщень;
  • довідку, що підтверджує пільгу (у разі наявності);
  • довідки з місця роботи (навчання) на всіх членів сім’ї;
  • копії документів, що підтверджують зміни у складі сім’ї;
  • копії паспортів (свідоцтв про народження) на всіх членів сім’ї;
  • копії ідентифікаційних кодів на всіх членів сім’ї.

 


Докладнiше...


Дата публікації: 6-02-2012

Інформація про роботу управління обліку, розподілу та приватизації житла Сумської міської ради станом на 01.01.11

Городянину » Інформаційні матеріали » Інформаційні матеріали управління обліку, розподіл

Кількість громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради

  01.01.09 01.01.10 01.01.11
Всього: 16347 16409 16375
загальна черга 10786 10872 11140
особи, які користуються правом першочергового надання житла 3763 3765 3518
особи, які користуються правом позачергового надання житла 1798 1772 1717

 

Кількість громадян, які перебувають на кооперативному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради

  01.01.09 01.01.10 01.01.11
Всього: 13180 10114 10131
загальна черга 7972 5487 5503
особи, які користуються правом першочергового надання житла 3701 3714 3715
особи, які користуються правом позачергового надання житла 1088 913 913

 

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 1037 від 23 вересня 2009 року затверджений перелік об’єктів житлового будівництва, в яких Державна іпотечна установа придбаває квартири для забезпечення житлом громадян, що відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов.


Докладнiше...


Дата публікації: 6-02-2012

Інформація про роботу управління обліку, розподілу та приватизації житла станом на 1 січня 2008 р.

Городянину » Інформаційні матеріали » Інформаційні матеріали управління обліку, розподіл

Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування" та житлового законодавства власними (самоврядними) та делегованими повноваженнями управління обліку, розподілу та приватизації житла є:

  • ведення квартирного і кооперативного обліків, підготовка проектів рішень виконавчого комітету з цих питань;
  • перереєстрація облікових справ;
  • перевірка стану квартирного обліку на підприємствах міста, які самостійно ведуть квартирний облік;
  • підготовка проектів рішень виконавчого комітету з питань надання вільних житлових приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку як в новозбудованих будинках, так і з вивільненого житлового фонду;
  • підготовка для розгляду на засіданнях виконавчого комітету матеріалів з питань надання службових житлових приміщень і виключення житлових приміщень із числа службових;
  • оформлення обміну житлових приміщень шляхом видачі ордерів;
  • бронювання житлових приміщень за тимчасово відсутніми громадянами міста шляхом видачі їм охоронних свідоцтв на житлові приміщення;
  • визнання наймачами житлових приміщень громадян у зв’язку з вибуттям наймачів житлових приміщень на інше місце проживання, у зв’язку зі смертю та іншими причинами;
  • оформлення документів по приватизації житлових приміщень за наймачами квартир, які виявили бажання стати власниками цих житлових приміщень.

Докладнiше...


Дата публікації: 6-02-2012


Пошук по сайту


Панель користувача

Логін:
Пароль:
Нагадати    Реєстрація




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав