9-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Олександре Миколайовичу, звертаюся до Вас від усіх мам малечі нашого району.
Прошу звернути увагу, що в жодному дворі від 2 до 18 будинку по вул. Д Коротченка немає сучасного дитячого майданчика для найменших мешканців нашого міста. Конкретно в нашому дворі (Д. Коротченко 12-16) після будівництва Федорченком двох нових будинків 12/1 та 12/2, коло цих будинків встановили декілька турників і щось схоже на гойдалку, але вони настільки важкі, що навіть дорослому з ними важко вправлятися. Хочу звернути увагу, що в кожному під їзді дуже багато дітлахів 1-3 років, яким теж подобається качатися на гойдалках и крутитися на каруселях. А ми вимушені блукати дворами в пошуках придатного для малечі дитячого майданчика.
Просимо Вас придивитися до нашого району і позитивно вирішити питання про встановлення дитячого майданчика нового зразка, які вже мають більшість дворів нашого міста. Адже нинішні малюки - це наше майбутнє, і від того, як вони розвиваються в дитинстві, задежить, якими вони виростуть.
Ще одна проблема нашого двору - бездомні собаки, що залишились після будівництва, так,вони кастровані і поки що мирні,але наближається жарка пора року,коли вікна в квартирах залишаються відчиненими й на ніч, а ці милі створіння, реагують, на кожного, хто проходить двором, спати через гавкіт не можливо не тільки дітям, але і дорослим. Це складне питання, яке чомусь в нашому місті зовсім не вирішується, бездомних собак розвелося стільки, що вже страшно ходити мимо цілих зграй, навіть, якщо їх хтось підгодовує, але це негуманно і стосовно тварин, і людей також.
Будь ласка, сподіваємося на вирішення наших питань.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ірино Олександрівно!
Дякую вам, перш за все, за грунтовне висвітлення проблемних ділянок. Звернення заслуговує моєї уваги, оскільки питання вкрай важливі і потребують втручання виконавчих органів СМР та вирішення їх по суті. Доручення - я, щойно, підписав, тому,  найближчим часом, отримаєте подальший алгоритм виконання піднятих проблемних питань.


9-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день, меня зовут Радченко Анна, живу на ул.Заливная, д.5. Дочь ходит в 29 школу. Дорога в школу проходит по частично асфальтированной дорожке от "Здыбанки" и до самой школы. Часть дороги по ул.Заливной над речкой просто ужасная!!!!! Везде мусор, разбитые бутылки, валяются ШПРИЦы! Освещения в вечернее время нет никакого(дочь на второй смене). Сотни детей и взрослых каждый день там проходят.Родительский комитет обратился за помощью к местному депутату, но ответа, я так понимаю, нет и убирать там никто не собирается. Дворника и в помине не видели никогда. Прошу обратить Ваше внимание и навести там порядок.Заранее благодарна

Відповідь міського голови:

Доброго дня, пані Анно!
Дякую вам за звернення, небайдужість тощо. Вас почув, ситуацію занотував, доручення, щойно, підписав. Підхід буде комплексний, адже питання, які ви підняли,  стосуються компетенції  відразу декількох організацій.


9-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день!
К Вам обращаются жители 2-го подъезда дома №58б по ул.Харьковской.
Уже больше года у нас не работает лифт, который отключили на кап.ремонт. Обращались к депутатам, в январе пришло письмо с Вашей подписью, что наш лифт включат в титульный список на 2016 год, но, к сожалению, в списке, который на сайте, его нет.
В феврале обратились еще раз к нашему депутату, но пока ответа не последовало.
Помогите, пожалуйста, так как в подъезде много пенсионеров, семьи с новорожденными детками.
Ждем ответа.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ігоре Івановичу! Дякую вам за нагадування. Щойно підписав доручення на департамент інфраструктури міста СМР, задля інформування вам - про реальний стан справ з ліфтом та усунення недоліків, про які йдеться,  в найкоротший термін.


9-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день, Александр Николаевич!

Хотел бы обратить ваше внимание на 2 проблемы:

1. Примерно год назад во дворах домов 10 и 15 по проспекту м. Лушпы уложили новый асфальт, но по какой-то непонятной причине не отремонтировали выезд со двора на улицу Д. Коротченко. Там осталось около 60 метров ужасных ям. Этот участок выделен на карте красным:

запитання

Хотелось бы, чтобы ремонт дороги все-таки закончили.

2. C 2012 года пытаюсь добиться ремонта участка дороги между домами 40-42 по улице Черепина. Участок отмечен на карте красным. Я писал жалобы в ГАИ, которая должна была следить за состоянием дорог, писал вам, но пока одни отписки.

запитання


Відповідь міського голови:

Доброго дня, Андрію Анатолійовичу! Дякую за чергове звернення до онлайн-приймальні. Інформацію прийняв до уваги. Дав доручення опрацювати вказані питання управлінню капітального будівництва та дорожнього господарства СМР,  задля їх подальшого вирішення. 


9-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Александр Николаевич,здравствуйте.Проблема с горячей водой в доме 55 по проспекту М.Лушпы решена.Спасибо Вам большое за внимание и содействие.С уважением,Мартынов В.А.

Відповідь міського голови:

І вам доброго дня, Володимире Олександровичу! Будь ласка, дуже приємно читати такі звернення. Гарного та вдалого вам дня!


9-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Шановний Олександр Миколайович!
Мої два сина вже рік воюють в АТО, мають посвідчення УБД, хочуть стати в чергу на отримання житла.
Дайте, будь ласка, письмове роз'яснення необхідності надання копії трудових книжок сина та його дружини (Шамрай максима та Шамрай Ірини)

Відповідь міського голови:

Доброго дня, пані Любове! Дякую за звернення до онлайн-приймальні, чітке запитання тощо. Доручення, на підготовку вам грунтовної відповіді я, щойно, підписав, тому, згодом,  її отримаєте. Будь ласка.


8-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня!
Прошу звернути увагу на стан дороги, що знаходиться за адресою м Суми провулок Лікаря Зіновія Красовицького, 5 , 7 , а саме де знаходяться контейнери для сміття.Багато літніх людей, людей з обмежиними фізичними можливостями, та людей які мають маленьких дітей не можуть безперешкодно дістатися до контейнерів для збору сміття через великі калюжі на дорозі , а у вечерній час через відсутність освітлення біля контейнерів для сміття, а тому прошу Вас, прийняти всі можливі заходи реагування на дану проблему, обладнати належним чином дане місце для збору сміття та за можливості через депутата Сумської міської ради по даному округу та профільні депутатські комісії допомогти мешканцям даних будинків у вирішенні даної проблеми.
Відповідь на дане звернення прошу надіслати на електрону адресу ihor-26@ukr.net у встановлений чинним законодаством строк.запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ігоре Олеговичу! Ви почуті, відповідне доручення я, щойно, підписав.  Про подальший алгоритм вирішення проблемного питання - вам буде поінформовано на електронну адресу.


5-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день. Обращаюсь к Вам повторно. Т. к. ответа (который вы говорили будет 26 февраля так и не дождалась) На ул. Харьковской 32 в 16-ти квартирах из горячего крана в ванной течет холодная вода. Уже пошел 4-ый месяц и никто ничего не делает. Никакого ремонта, никакого ответа, никаких сроков, когда будет все-таки горячая вода, только бешеные счета за то, чего нет (и я их оплачиваю) Купаться негде, мыть маленького новорожденного ребенка тоже негде. Когда это закончиться, уже нет сил терпеть эту безответственность со стороны Сумитехнобудсервіс и власти. К кому не пойди все только обещают... Кто РЕАЛЬНО МОЖЕТ ПОМОЧЬ???????????????

Гоцуляк Евгенія Валеріївна
Відповідь міського голови от 22 февраля 2016 года
Доброго дня. Дякую за довіру та звернення. Розставимо всі крапки над "і". По-перше, ваше колективне звернення 03.02.2016 до Сумської міської ради, за підписом громадянки Єгорової Л.В., наразі перебуває на контролі, і, відповідь, про вжиті заходи, ви отримаєте до кінця тижня, тобто до 26.02.2016. По-друге, сьогодні, 22.02.2016, після апаратної наради, наказав керівництву обслуговуючої ваш будинок організації - негайно втрутитися в проблемну ситуацію задля її вирішення. По результату звернення та вжитих заходів - вам буде
поінформовано письмово.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Євгеніє Валеріївно! Незважаючи на ваше звернення у вихідний день, я, негайно, зв'язався та дав доручення керівнику обслуговуючої ваш будинок організації ТОВ "КК "Сумитехнобудсервіс" - провести роботи по усуненню недоліків. Як стало відомо, хтось з мешканців будинку провів самовільні зварювальні роботи, що призвели до таких негативних наслідків. Тому роботи будуть тривати доти, доки проблема не буде усунена стовідсотково


4-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Александр Николаевич. Обращались к вам http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=41256, затем http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=41256, дальше было это http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=46507. Александр Николаевич, сколько времени прошло с взятия на контроль нашего вопроса. Ответы прекрасны. Даже в приватной предвыборной беседе, по адресу посп. Курский 39, вы давали обещания нам, что это все решиться, а вот удивил ваш ответ нашим коллегам из частного сектора- http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=48198, так что нам ожидать, когда ? В 2каком году. (Спасибо Вам за то, что приняли к сведению пожелание жителей нашей улицы, относительно переименования).

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Сергію Олександровичу! Частково, ваш скепсис мені зрозумілий. До цього звернення,  ви мали лише обіцянки, але ж, всі відповіді профільних управлінь та КП  СМР, по вашим зверненням до онлайн-приймальні, наразі, знаходяться переді мною. Читаю, бачу заплановані заходи на 2016 рік, та механізм виконання запланованого. Рівень відповідей, на мою особисту думку, значно вищий, ніж був протягом 2014, 2015 років, адже, навіть на щотижневих апаратних нарадах,  я неодноразово критикував керівників підрозділів, управлінь, департаментів СМР, про надання, так званих,  "відписок" містянам, що, вважаю, є неприпустимим. Тож роботи тривають, ви, як представник громади маєте повне право вказаний процес контролювати та втручатися в нього,  в разі виявлення якихось порушень чи невідповідностей задекларованим заходам. Відносно перейменувать - будь ласка, містяни зверталися, міська влада - реагувала. Думки та пропозиції, всіх без винятку городян, що зверталися - були враховані та розглянуті під час засідань робочої групи. Щоб не повторюватись,  свою думку я виклав нещодавно тут.


4-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня, Олександр Миколайович.
Звертаюсь до Вас повторно з питання водопостачання:
http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=47826

З вечора 8 лютого у нас перестала йти холодна вода. Гарячої в домі давно немає, то ми залишилися зовсім без водопостачання.
10 Лютого мешканці дому подали письмово колективну заяву про аварійну ситуацію керівнику Сумського міжрегіонального вищого профучилища.
16 лютого одна з жителів дома з колективною заявою була на прийомі у Вашого заступника. за її словами, мешканцям нашому будинку обіцяли сприяння в вирішенні питання з водою, керівництво училища згодні на заміну насосної станції одразу, як тільки Водоканал зробить кошторис робіт. Візит працівників Водоканалу ми чекали до 26 лютого. Вони приїхали, попередньо трохи підвищив тиск води у системі так, що на 5 поверсі вода змогла набратися у туалетні бачки, й навіть витекло кілька краплин з крану.
На даний час більше ніяких зрушень ми не відчуваємо, води немає в домі вже більше 3 тижнів, санітарне становище помешкань все погіршується. Все це вже нагадує якийсь жорстокий соціальний експеримент над людьми.
Ми дуже просимо сказати, чи буде в домі водопостачання взагалі, і якщо буде, то в який строк?
Можливо, Ви можете підказати, куди ми могли б ще звернутися для вирішення нашої проблеми, й хто здатний вплинути на швидкість прийняття рішень з боку Водоканала.
Дякую за будь-яку допомогу, з повагою, Олена Олексіївна.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Олено Олексіївно! Навіть вчора, 03.03.2016, під час особистого прийому громадян, я дав доручення розібратися та негайно виправити ситуацію, про яку йдеться. Сьогодні також нагадав  КП "Міськводоканал" про проблемне питання. По результату - вам буде поінформовано.




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав