Контактні телефони відповідальних осіб та адреси підрозділів міського управління юстиції, де громадяни можуть отримати безоплатну первинну правову допомогу з питань, віднесених до компетенції органів юстиції
Сумське міське управління юстиції повідомляє, що на виконання пунктів 6 та 11 Плану заходів, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО, затвердженого розпорядженням КМУ від 11.06.2014 № 558-р, через мережу громадських приймалень та консультативних пунктів Сумського міського управління юстиції та його структурних підрозділів забезпечується надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО. За рекомендаціями Міністерства юстиції України та Головного управління юстиції у Сумській області зазначена робота повинна проводитися у взаємодії з територіальними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується через Міністерство соціальної політики України, Міндоходів і зборів України, з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Ім’я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по батькові, якщо інше не випливає із закону або звичаю національної меншини, до якої вона належить (стаття 28 Цивільного кодексу України). Проте, кожен з нас має право на власний розсуд змінити своє прізвище та (або) власне ім’я. Зміна прізвища чи імені - явище не таке вже й рідкісне: одруження, всиновлення… Причини зміни імені можуть бути різні. Неблагозвучність, труднощі вимови, бажання носити ім’я або прізвище, яке відповідає національності одного з батьків, або те, яке фактично склалось по життю, але відрізняється від того, що в документах. Дехто змінює прізвище, наслідуючи національно-історичні традиції, тобто беруть ім’я батька або діда, а хтось воліє носити дівоче прізвище матері. Зміна імені є актом цивільного стану, який підлягає державній реєстрації відповідно до закону та обов’язковому внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
12 червня 2014 року в.о. міністра оборони України Михайло Коваль підписав наказ № 383 «Про виплату винагороди військовослужбовцям Збройних Сил України. Цим наказом передбачено здійснення виплати військовослужбовцям Збройних Сил України за безпосередню участь в антитерористичних операціях, здійсненні заходів із забезпечення правопорядку на державному кордоні, відбитті збройних нападів на об’єкти, що охороняються військовослужбовцями, у звільненні цих об’єктів у разі їх захоплення або спроби насильного заволодіння зброєю, бойовою та іншою технікою.
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ
Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
Процедура набуття у власність земельних ділянок завжди викликала багато запитань у пересічних громадян. Проблеми стосувалися і документів, які необхідні для набуття права власності на землю, і переліку органів, що здійснюють цю реєстрацію, і самої процедури набуття права власності, яка тривала надто довго та коштувала громадянам недешево. Законодавці постійно працювали над вирішенням всіх цих проблем та поступово удосконалювали законодавство у сфері земельних відносин, адже процедура набуття землі у власність має бути прозорою та швидкою.
Інформація про стан роботи зі зверненнями та особистого прийому громадян у Сумському міському управлінні юстиції протягом І півріччя 2014 року у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року
На виконання вимог Закону України "Про звернення громадян”, Указу Президента України №109 від 07.02.2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління Сумським міським управлінням юстиції здійснювалась відповідна робота по реалізації вищезазначених нормативно - правових актів по роботі зі зверненнями громадян.
Зведені дані про виконання реєстраційних дій:
Всього по фізичним особам-підприємцям: | 3001 дія |
Всього по юридичним особам: | 2576 дій |
Всього запитів з ЄДР | 4677 дій |
З 1 листопада 2013 року громадяни можуть скористатися адміністративними послугами Державної реєстраційної служби України, звернувшись до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта».
Це стало можливо завдяки реалізації програми «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», чому передувало підписання меморандуму про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Державною реєстраційною службою України та УДППЗ «Укрпошта» щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг.
Тож з 01 листопада 2013 року, юридичні особи та фізичні особи-підприємці та громадяни які мають намір займатись підприємницькою діяльністю, можуть користуватись засобами УДППЗ «Укрпошта» з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
"Міністерство юстиції планує спільно з представниками громадських організацій розробити графік поїздок по тих районах, де є найбільша проблема з чергами на реєстрацію. Я дав доручення, щоб можна було відряджати групи реєстраторів у рамках області і вони могли проводити реєстрацію більш інтенсивно. Наше завдання вийти на один мільйон реєстраційних операцій в рік», - наголосив Міністр юстиції Павло Петренко.
Спочатку визначимо, які права має малолітня, неповнолітня дитина та з якого віку дитина вважається дорослою, тобто здатною своїми діями набувати для себе прав і самостійно їх здійснювати, а також здатність своїми діями створювати для себе обов'язки, самостійно їх виконувати та нести відповідальність у разі їх невиконання.