18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

http://www.dancor.sumy.ua/news/newsline/123563
Шановний пане мер! Два роки тому було проведено демонтаж БРОНЗОВОГО пам'ятника В.Ленину вагою 8-16 тон. Скажіть будь ласка, яка доля спіткала цього ідола комунізму? Де ділись ці тони бронзи, які належать громаді міста? Було отримано кошли? Куди витратили? Посилающись за ЗУ "Про інформацію", "Доступ до публічної інформації"очикую від вас повну відповідь на поставлені мною запитання. Дякую

Відповідь міського голови:

Доброго дня, пане  Максиме! Дякую за звернення. За моїм письмовим дорученням вам буде надана грунтовна інформація по суті.


17-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня Вам, Олександре Миколайовичу!

Вже втретє звертаюсь до Вас.

Ось історія моїх звернень:


"Доброго дня Вам, Олександре Миколайовичу!

Я вже зверталась до Вас у п"ятницю з приводу:


"Звертаюся до Вас з приводу того, що в будинку за адресою: проспект Курський , буд № 135 з понеділка 7.03.2016 року частково відсутнє опалення.

Я телефонувала в "Сумижилкомсервіс" 9.03.2016 і там мені відповіли, що опаленння відключено тому, що в квартирі № 164 на 9 поверсі тече радіатор. На мій согоднішній запит щодо опалення в сервісному центрі "Сумижилкомсервіс" відповіли, що опалення не буде доти, доки не з"явиться власник квартири і не усуне проблему. Як відомо, в квартирі №164 кілька років ніхто не проживає а фактичний власник квартири дуже рідко там з"являється і на даний час знаходиться в АТО.

І що тепер нам робити, так і жити без опалення? На вулиці ще не надто тепло а в квартирах холодно.
Фесенко Оксана Михайлівна
Відповідь міського голови:

Доброго дня, Оксано Михайлівно! Ваше звернення прийняв до уваги. Є проблема - треба її вирішувати. Так от. Доручення: і обслуговуючий ваш будинок організації, і департаменту інфраструктури міста - я, щойно, підписав, тому, незабаром, проблема буде вирішена позитивно."

Хочу Вам повідомити, що питання з опаленням досі не вирішене. На мій сьогоднішній запит в "Сумижилкомсервіс" я отримала відповідь, що власника квартири начебто шукають, але як мені здалося з інтонаціі відповіді - без особливого ентузіазму. Дуже Вас прошу, допоможіть будь-ласка вирішити цю проблему."

Питання досі не вирішене, в квартирах холодно вже 10 днів а погода надворі самі бачите яка.



Відповідь міського голови:

Доброго дня, Оксано Михайлівно! Читаю ваше чергове звернення і думаю, чому, наприклад,  немає онлайн-приймальні в правоохоронних органах та інших установах міста. Ситуація, про яку ви повторно нагадуєте,  має законний алгоритм вирішення. Людина, яка перекрила , через пошкодження трубопровіда в своєму помешканні, опалення, дійсно, знаходиться в зоні АТО. Вихід є. Ви звертаєтесь в органи національної поліції, робите відповідну заяву, створюється комісія, з представниками обслуговуючої організації тощо, відкривається помешкання, проводяться ремонтні роботи, вмикається опалення, і стояк  стає  гарачий. Наприкінці - складається акт, квартира опечатується. Чи ви маєте бажання, щоб я особисто звертався до органів поліції?  У нас немає "телефонного права". Більш того, керівник обслуговуючої організаціі вам надав таке ж пояснення. Будь ласка,  дійте. У вас все вийде.


17-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день! Обращаюсь к Вам от имени жильцов р-на Басы. Вот уже с понедельника проблема добраться на работу,в школу и садик. Транспорта катастрофически не хватает. На остановке, особенно вечером стоим в ожидании автобуса в лучшем случае по 40 мин. Мы понимаем, что коммунальный транспорт не рентабелен, но как же нам жителям района выезжать и добираться домой, на работу? И почему такой район, как Добровольная, Барановка- все с маршрутками, а у нас отобрали право выбора- ехать на автобусе или маршрутке. Все жители Басов, которых я знаю и которые подписывали обращение к Вам просят решить этот вопрос как можно быстрее. Спасибо заранее.

Відповідь міського голови:

Доброго дня! Дякую за звернення. Є приємна новина. З наступного тижня,  кількість одиниць транспорту, в указаному вами напрямку - побільшає, адже КП "Електроавтотранс" вже отримало нові автобуси, тому, після державної реєстрації вони стануть на маршрут. Будь ласка.


17-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня Олександр Миколайович. запитання
запитання
Цю картинку я побачив під час вакцинації своєї дитини на поліомієліт на 3му поверсі дитячої лікарні на Д.Коротченка, і був в повному шоці. Медичний персонал нахабно не звертав на неї уваги, не беручи до уваги те, що тим часом по коридору, довготривало чекаючи своєї черги, з кутка в куток метушливо бігали маленькі дітки. Так ми говоримо про Европу, про "євро двори", про безвізовий режим, але покращення в тому що хоть в якомусь вигляді вже маємо-ми не робимо. Прийміть будь ласка, будь які заходи, щоб позбутися таких злісних картинок картинок в закладах призначених для дітей. Дякую

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Вікторе Васильовичу! Дуже дякую вам за звернення. Дав доручення - негайно виправити ситуацію, адже діточки - наше майбутнє і не повинні наражатися на небезпеку.


17-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день, Александр Николаевич. 9 марта обращалась к Вам с проблемой, описанной ниже. Очень надеялись на Вашу помощь, но , к сожалению, мусор с бутылками, разбитыми осколками и шприцами остался на месте, со стороны речки вообще лежит кучками!!! Почему соответствующие службы не наведут там порядок? И планируется
ли, согласно "комплексного подхода", о котором Вы писали, установить вдоль этой дорожки освещение, чтобы дети со второй смены возвращались домой не в полной темноте?

"Добрый день, меня зовут Радченко Анна, живу на ул.Заливная, д.5. Дочь ходит в 29 школу. Дорога в школу проходит по частично асфальтированной дорожке от "Здыбанки" и до самой школы. Часть дороги по ул.Заливной над речкой просто ужасная!!!!! Везде мусор, разбитые бутылки, валяются ШПРИЦы! Освещения в вечернее время нет никакого(дочь на второй смене). Сотни детей и взрослых каждый день там проходят.Родительский комитет обратился за помощью к местному депутату, но ответа, я так понимаю, нет и убирать там никто не собирается. Дворника и в помине не видели никогда. Прошу обратить Ваше внимание и навести там порядок.Заранее благодарна

Радченко Анна Николаевна
Відповідь міського голови:
Доброго дня, пані Анно!
Дякую вам за звернення, небайдужість тощо. Вас почув, ситуацію занотував, доручення, щойно, підписав. Підхід буде комплексний, адже питання, які ви підняли, стосуються компетенції відразу декількох організацій."

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Анно Миколаївно!
По-перше, ваше попереднє звернення знаходиться на опрацюванні в підрозділах СМР. Контрольний термін виконання доручення - 25.03.2016. По-друге, в нашому  місті, станом на 01.0.2016, мешкає  постійного населення 267142 чоловік. Люди звертаються до влади - отримують відповідну реакцію, усунення недоліків тощо, відповідь про вжиті заходи, як приклад. Я це до чого. Ви мабуть думаєте, що в день вашого звернення повинно бути все прибрано, ліхтарі світили, дорога - бути замощена бруківкою.  Згодом так і буде.  Чисто повинно бути завжди. З цим я згоден. Сумська міська рада постійно вдосконалює порядок та розробляє схему прибирання міста,  задля блага людей та їх законного права -  бачити рідне місто чистим. Реакція на ваше звернення буде неминуча, тому, будь ласка, зачекайте ще трохи.


17-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Шановний Олександре Миколайовичу!
Я, Сміян Олександр Іванович, доктор медичних наук, професор, академік Української Академії наук національного прогресу, як старший 16-типоверхового будинку № 7 по вул. Заливній, звертаюся до Вас від імені усіх мешканців. Просимо Вас, нарешті, навести порядок у роботі ліфтів нашого будинку. Проблема у тому, що термін експлуатації пасажирського і вантажного ліфтів давно закінчився (30 років). Неодноразово наші ліфти були включені до Титульних списків капітальних робіт, але нічого не зроблено. Ліфти часто виходили з ладу, про що ми інформували і просили відремонтувати колишнього мера
(http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=38204; http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=38193; http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=37939;
http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=37700).
Питання ремонту ліфтів не було зрушено з місця, поки мешканці будинку не зібрати гроші та самостійно не відремонтували їх. Зараз ситуація повторилася: Чотири дні тому згорів двигун вантажного ліфта. А пасажирський ліфт – на останньому диханні, перевозити може лише 1-2 людини. Зі слів ліфтовиків, перспектив ремонту найближчі 6 місяців немає жодних. Значна частина мешканців верхніх поверхів – це хворі, люди похилого віку, з маленькими дітьми - не можуть навіть вийти з дому, не говорячи вже про те, щоб дочекатися лікаря, майстра, тощо. Вже були прециденти, коли хворих до машини швидкої допомоги виносили сусіди на руках по сходинках з 14-15-го поверхів. Мешканці приходять з роботи втомлені, а деякі з маленькими дітьми і візочками піднімаються зі сльозами та задишкою. Обуренню та образі немає меж, доки буде ця безгосподарність та знущання з людей!
Тому просимо Вас терміново вирішити це питання. Розуміючи тяжке фінансове становище, готові до любих форм співпраці.

З повагою та надією, Сміян О.І.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, шановний Олександре Івановичу! Дякую Вам за витрачений час та надані матеріали. За моїм дорученням, департаментом інфраструктури міста буде ретельно вивчене проблемне питання,  задля його подальшого позитивного вирішення. По результату - Вам буде надана письмова відповідь по суті.


17-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброе утро Александр Николаевич,поскажите пожалуйста такой вопрос-на р-не басов есть депутат,он что-нибудь делает на своём р-не?Потому что такое чувство что никогда там ничего не предпринемали,вот например-выход с ул.Восточной к химику,есть луг,берёзки,там никогда вообще никто не убирал,а через это ходят дети в школу и люди на химик,это кошмар просто,и такое тоже творится по садам-огородам,не пройти,не проехать,можно как-то выяснить ситуацию,и как-то её решить,живём на мусорке,спасибо за понимание

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Наталіє Володимирівно! Депутат, про якого ви питаєте - Кубрак Оксана Миколаївна. Звертайтесь, будь ласка. Відносно решти питань - за моїм дорученням вам буде надана інформація, стосовно термінів приведення до ладу вказаної території.


17-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго ранку!
Дякую, що звернули увагу на моє звернення стосовно санітарного стану занедбаної ділянки напроти мого будинку.
Для більш точного уявлення про її стан надсилаю Вам фото.
Дякую за порозуміння!запитання
запитання
запитання
запитання

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Юліє Олександрівно! Дякую за наданий додаток. Він вже у виконавця мого доручення від 16.03.2016. По результату вжитих заходів - отримаєте повідомлення.


16-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня!

Чи відомо Вам, як меру, про те, що ТОВ "Керамейя" готова подарувати місту 1000м2 бруківки власного виробництва. Цікаво, чому Ви так і не скористалися цією пропозицією. Наприклад виділено на цей рік 1млн.грн на реконструкцію Театральної площі, тож які проблеми? Плитка має сто років гарантії, красива.

Відповідь міського голови:

Ще раз доброго дня, Дмитре Олександровичу! Іноді  ви мене дивуєте. Звідки у вас така інформація. Від пропозиції не відмовляємось, більш того, після проведення реконструкції,  протягом поточного року, побачите її на власні очі.


16-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня!
Коли буде підписаний Вами титульний список по капітальному ремонту вуличного освітлення.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Дмитре Олександровичу! Список вже підписаний. Будь ласка.




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав