19-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня, Олександре Миколайовичу!

Вчора Ви мені хоч дещо з запізненням але порадили звернутись в органи Національної поліції з заявою, щодо моєї ( і не тільки) проблеми з відсутністю опалення. Що ж, сьогодні звернулась. Черговий у відділку на вул. Курській терміново повинен був іти на виклик, тому порадив мені прийти щодо заяви після обіду або написати заяву у відділку на вул. Першотравневій.

До речі, я дізналась цікаву річ: якщо я подам заяву скажімо, сьогодні, то відповідь отримаю не раніше, ніж через 10 днів. Потім я цю відповідь повинна буду довести до відома "Сумижилкомсервіс". Поки там щось вирішать, чи не вирішать, пройде ще днів з 10. Поки почнуть щось робити - ще кілька днів. А там якраз закінчується опалювальний сезон. Скажіть, є сенс взагалі цим займатись? Щось я засумнівалась. Цікаво, а якби на вулиці було -20, які були б Ваші дії та всіх інших?

Як я бачу, система зовсім не змінилась, змінюватись не збирається а бюрократична машина як працювала так і працює на повну. Дуже прикро.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Оксано Михайлівно! Дякую за довіру та викладені факти. Я завжди об'єктивно аналізую звернення містян і не видаляю, навіть,  деякі з тих, що не відносяться до компетенції СМР. Люди мають бути почутими. Це головне. Тепер по суті.  В Головному управлінні національної поліції в Сумській області - є керівник, якому ви можете поскаржитися на дії його підлеглих, в разі вашої незгоди з їх діями чи бездіяльністю, або порушенням ваших прав і свобод . Врешті-решт,  на вказаному мною сайті ГУНП в Сумській області ви знайдете корисні телефони тощо. Не вірю, що міський голова чує городян, а органи поліції - ні.


19-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день Александр Николаевич!
Прошу дать разъяснение по сложившейся ситуации: мы проживаем по адресу пер. Институтский 4, 1 подъезд. Жильцы квартиры № 1 нашего дома делают ремонт в течение уже почти 4 месяцев. Т.е. с декабря месяца 2015 года и как уверяют , собираются его делать еще 2 недели.
Я понимаю,что все делают ремонты, этого не избежать. Но 4 месяца подряд день в день долбить,стучать сверлить и т.д., это уж сильный перебор.
На жалобы соседей по громкости проведения ремонта не обращают внимания. Как я понимаю, согласно ст. 24 ЗУ «Об обеспечении санитарного и эпидемиологического благополучия населения» осуществление ремонтных работ, которые сопровождаются шумом, запрещается в период с 21.00 до 8.00 утра в рабочие дни, а в праздничные и нерабочие дни (выходные) такие работы вообще не должны проводиться. Также они должны нести административную ответственность по ст. 182 КУоАП за несоблюдение требований законодательных и иных нормативно-правовых актов в отношении защиты населения от вредного воздействия шума или правил соблюдения тишины в населённых пунктах и общественных местах.
К будним дням я претензий не имею, но к выходным-у нас огромная претензия. На жалобы соседей, на мои в частности,мы получили очень грубые ответы, что нет никаких законов, и что у нас нет маленьких детей.

Так же эти соседи содержат в подвале газовый баллон. В один из дней в подъезде очень воняло газом, собирались вызывать газовую службу,но запах потом исчез. Оказалось,что этот сосед стравливал газ из баллона в подвале для проведения своих ремонтных работ. Может после нашей жалобы он этот баллон перевез в другое место- не могу сказать, к нему в подвал я заглянуть не имею ни возможности, ни права.
Прошу объяснить насколько правомерны действия наших соседей и что нам делать в данной ситуации.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ірино Миколаївно! Ми живемо в правовій державі і її закони - обов'язкові, без вилючення, для виконання  до  всіх її громадян. Тому,  по вказаному факту буде проведена перевірка, ви отримаєте її результати,  як і роз'яснення з приводу піднятих питань.


19-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня шановний Олександр Миколайович!
Звертаюся до Вас за дорученням мешканців вулиці Тополянська б. 121 - 147,
та членів дачного масиву по цій вулиці.
Маю доручення нагадати Вам про нашу проблему минулого року Потоп на Тополянській.
Нажаль цього року підтоплення заявило про себе ще раніше (середина січня),
а в деяких домівках вода з підвалів і не відходила взагалі.
Масштаби цьогорічного потопу дещо більші від минулорічного.
Ми вимушені збільшити потужність насосів та діаметр шлангів. [video=http://vk.com/video118643059_456239019?list=a310c5304b76448ce5]. [video=http://vk.com/video118643059_456239020?list=884db8a507fc69f00b].
При теперішньому матеріальному стані мешканців,
зайві витрати на купівлю обладнання та єлектроєнергію болісно б`ють по сімейному бюджету.
Хто нам відшкодує ці збитки??? Я вже не кажу про таку безцінну прісну воду.
Поле біля єлектропідстанції с.Піщане вкрите великими та малими озерами.
Виходячи з вище написаного я від імені громади запитую,
чи займається хто небудь цією проблемою. Чи була перевірка на КП "Сумський Водоканал".
Ви спитаєте при чому тут "Водоканал", відповім.
40-45 років тому в районі в. Тополянська глибина підвалів була 1,2м максимум,
бо всі мешканці знали що грунтові води залягають дуже близько до поверхні.
Коли пробурили скважини та стали качати воду для потреб міста,
вода зникла навіть у колодязях. Тоді люди стали копати підвали трохи глибші.
Зараз все повернулося на "круги своя".
Нагадаю, за інформацфєю співробітників вобоканалу більша частина насосів не працює.
Можливо причина саме в цьому. Перевірити це не дуже важко, досить ввімкнути всі насоси на деякий час. Дякуємо що витратили свій час, чекаємо на відповідь.
А краще на конкретні дії. З повагою мешканці в. Тополянська.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Володимире Васильовичу! Вас почув, проблема вже винесена на широкий загал у засобах масової інформації, але справа не в тім. Є проблема - потрібно її вирішувати. Щойно підписав доручення на свого профільного заступника, керівників управлінь СМР та комунальних підприємств міста задля проведення всебічного обстеження, з'ясування остаточних причин виникнення проблеми та її своєчасного усунення. По результату - вам буде поінформовано про висновки.


18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Шановний Олександр Миколайович! Просимо Вас внести наш будинок №25 по вул. Лесі Українки до титульного списку на ремонт покрівлі. Підкажіть, будь ласка, куди потрібно звернутися для того, щоб прибрали мертву собаку з газону біля світлофору пр. Курський 103?
Дякуємо вам за турботу про наш будинок!

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Оксано Олександрівно! Дякую за звернення. Перше питання, за моїм письмовим дорученням, буде опрацьоване департаментом інфраструктури міста задля його позитивного вирішення та повідомленням вам по суті. По другому питанню - ситуація буде виправлена найближчим часом. Вказаним питанням в місті  піклується КП "Сумижилкомсервіс" СМР. Будь ласка.


18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Шановний Олксандре Миколайовичу, доброго дня!
Дякую за відповідь щодо ремонту ліфтів в першому під’їзді 14 поверхового будинку по Леваневського 14, але хочемо бачити не слова і звернення, а реальні дії та налаштування ліфтів.
Коли вони розпочнуться і якою компанією?

Дякую,
З повагою,
Аліна

Відповідь міського голови:

Доброго дня, пані Аліно! Розумію ваше бажання - якомога швидше бачити ліфт працюючим, але дочекайтеся, будь ласка, відповіді департамента інфраструктури міста з піднятих питань. Тим більше, з подібним питанням ви звертаєтесь до мене  вже не вперше.


18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання

Доброго дня, Олександр Миколайович. З великим проханням звертається до вас мешканка м. Суми, по вул. Глінки, 11 кв. 89. Цвілодуб Ірина Вікторівна. Я проживаю в п'ятиповерховому будинку по вул. Глынки,11 на п'ятому поверсі. В січні місяці 2016 р. в моїй квартири та в загальному коридорі потекла стеля. В квартирі затекли кімната, кладовка, коридор від стін повідставали шпалери. При будь яких опадах в квартирі мокріє стеля, від цього дуже сиро і холодно. Ми негайно звернулись до підпорядкованого нам ЖЕКу ,де отримали таку відповідь: " Коштів немає чекайте чергу." Чергу ми чекаємо уже декілька років. Дах будинку в аварійному стані. Вентиляційні шахти розвалині, В квартирі відсутня витяжка, тому, що на даху раніше побудована вентиляція розвалились. Я, і всі мешканці будинку розраховуємо на вашу допомогу.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ірино Вікторівно! Дякую за надані матеріали. Візуалізація - гарна річ, замість зайвих слів. Доручення, на обстеження та включення в список вказаний будинок, на департамент інфраструктури міста, я , щойно, підписав. По результату обстеження - вам буде надана інформація стосовно подальших дій.


18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня шановний Лисенко Олександр Михайлович !
Звертаюсь за допомогою!!! Зупиніть Проект «Про припинення комунальної установи “Сумська міська клінічна поліклініка № 6” шляхом перетворення».
Ви живете в нашому місті і як ніхто розумієте проблеми жителів. Зрозумійте реалізуючи проект, який можливо вигідний з боку якихось питань ви зруйнуєте вже створений колектив та багаторічну працю керівництва поліклініки.
Я теж сумчанка та неодноразово зверталась по поліклініки, як сама так и моя мама і завжди отримувала кваліфікаційну допомогу. Ми звикли, що поліклініка поруч. Допоможіть залишити все так як є на даний час. Адже виникає багато питань при які не замислюються наші політики коли створюють проекти. Як будуть їздити лікарі на виклики? Як ми зможемо підписати рецепти на ліки? Як ми зможемо відвідати вузьких спеціалістів та чи взагалі вони будуть?
Допоможіть зупини на завжди цей проект! Ми за вас голосували і віримо, що Ви Олександр Михайлович нам простим людям допоможете!

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Надіє Іванівно! Вас почув. Повідомляю - не треба панікувати. Ще немає рішення сесії міської ради тощо. Питання, по вашому зверненню буде обов'язково опрацьоване і ви отримаєте обгрунтований план дій відносно піднятого питання.


18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Уважаемый Александр Николаевич! Вынуждена обратится к вам с проблемой, которую, казалось бы, должны решать соответствующие организации, но, как оказалось, 2 с лишним недели - это не тот срок, чтобы механик смог починить лифт. Поэтому прошу Вас посодействовать решению нашего вопроса. Третью неделю на Демьяна Коротченко, 12, второй подъезд лифт функционирует в странном режиме, то есть вызвать его с любого этажа можно через раз, приезжая на этаж, он стоит с открытой дверью и уехать можно только с того этажа, где он остановился. Эта русская рулетка за 2 недели мне дорого обходится. Я живу на 10 этаже и спускаюсь на прогулку и молочную кухню с ребенком 1 г. и 5 мес., на моем же этаже есть еще мамочка, у которой малышке всего пару месяцев, я не знаю,как вам передать словами физическое и эмоциональное состояние, когда тащишь коляску с ребенком и продуктами с 10 и на 10 этаж., но поверьте, врагу не пожелаешь. Как итог -больная спина, варикоз на руках и постоянный страх убиться с ребенком на темных лестничных клетках к тому же прокуренных, вы же понимаете, что такой итог человеческой халатности не нужен никому. прошу вас слезно, заставьте механиков работать профессионально! И еще, плату за неработающий лифт нам никто не отменяет, на это тоже стоит обратить внимание, это не такие большие деньги, но платить их просто так мне слишком дорого!

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ірино Олександрівно! Дякую за чергове звернення. Проблема зрозуміла. Ситуація з ліфтом буде перевірена, вам, в свою чергу, буде надана вичерпна інформація про вжиті та заплановані заходи. Відносно попереднього доручення від 09.03.2016 - воно також перебуває на контролі, згодом отримаєте алгоритм вирішення проблемних питань.


18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день Александр Николаевич,я позвонила депутату которого вы мне написали-Кубрак О.Н. она не наш депутат,на р-не басов не закреплён ни один из депутатов,мы никому не нужны,р-н очень большой и дел на нём ещё больше,и мусора темболее,как нам быть?для уборки нашего р-на нужна техника,люди,инструмент,сами не справимся,помогите нам и посодействуйте в помощи,спасибо

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Наталіє Володимирівно! Як я вам вчора повідомив, доручення я підписав. Тому, згодом, побачите зміни на краще.


18-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Дякую за пояснення Олександре Миколайовичу! Спробую зробити так я Ви порадили. До речі, в "Сумижилкомсервісі" мені нічого подібного не говорили.

Відповідь міського голови:

Будь ласка,  Оксано Михайлівно! Вважаю, що все у вас вийде. Скрізь люди діють в межах службових повноважень.




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав