24-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день! Обращаюсь к Вам с просьбой, помочь выяснить и разобраться, почему в саду № 20 не уже 4 дня отопление. Дети, воспитатели мерзнут, на улице теплее чем в помещении. Если это авария, почему ее до сих пор не исправили? Если это поточный ремонт, почему сейчас? Надеемся на ваше влияние!

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Марино Станіславівно! Дякую за повідомлення, щойно мені повідомили, що опалення в садочку є, але, на жаль температура радіаторів - замала. Наразі тривають роботи ТОВ "Сумитеплоенерго" по усуненню пошкоджень теплотраси,  на даній ділянці, тому ситуація перебуває на контролі, та, найближчим часом, буде виправлена.


23-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

ДОБРЫЙ ДЕНЬ, УВАЖАЕМЫЙ АЛЕКСАНДР НИКОЛАЕВИЧ.
ОБРАЩАЕМСЯ К ВАМ С ВОПРОСОМ О РЕМОНТЕ ПРИДОМОВОЙ ДОРОГИ ДОМА ПО УЛ. МЕТАЛЛУРГОВ,3.
РАНЕЕ ОБРАЩАЛИСЬ К ВАМ 12.05.2015; 13.07.2015; 21.09.2015 И ПОЛУЧИЛИ ВАШ ОТВЕТ
"Відповідь міського голови:
21.09.2015
Доброго дня, пані Алло! На Ваше попереднє звернення до онлайн-приймальні Ви отримали відповідь від департамента інфраструктури міста 24.07.2015 за №1320/05.01-10, де йшлося, в свою чергу, й про проведення ремонту дорожнього покриття в районі житлового будинку №3 по вул. Металургів. Цього разу, я підписав доручення на повідомлення Вам про терміни виконання робіт у 2016 році. Чекайте на відповідь.
А ВОТ ОТВЕТ ДЕПАРТАМЕНТА ИНФРАСТРУКТУРЫ ГОРОДА *** от 24.07.2015 ***
"СТОСОВНО ПРОВЕДЕННЯ РЕМОНТУ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ В РАЙОНІ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ № 3 ПО ВУЛ. МЕТАЛУРГІВ, ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, В ЗВЯЗКУ З ОБМЕЖЕНИМИ ЛІМІТАМИ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ НА 2015 РІК В УПРАВЛІННІ НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ВИКОНАТИ ВИЗНАЧЕНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ В ПОТОЧНОМУ РОЦІ. ВАШЕ ЗВЕРНЕННЯ БУДЕ ВРАХОВАНЕ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОЄКТУ ПЕРЕЛІКУ ОБЄКТІВ НА 2016 РІК.

И ОПЯТЬ, В 2016, НАШ ДОМ ОБОШЛИ СТОРОНОЙ !!!!!!!! ПОЧЕМУ ???!!!!

ТАК КОГДА ЖЕ НАМ ЖДАТЬ РЕМОНТА ???????? И ВОЗМОЖНО ЛИ ЧТО-НИБУДЬ СДЕЛАТЬ , ЧТОБЫ МАШИНЫ НЕ ЕЗДИЛИ У НАС ПО ТРОТУАРУ, А ОСОБЕННО БОЛЬШИЕ, КОТОРЫЕ ВЕЗУТ ПРОДУКТЫ В МАГАЗИНЫ "ОСЕЛЕДЕЦЬ", "НАШУ РЯБУ", КАФЭ "КАШТАН".!!!!

И ЕЩЁ ВЖНЫЙ ВОПРОС , КОТОРЫЙ ОЧЕНЬ ВОЛНУЕТ ВСЕХ ЖИТЕЛЕЙ ДОМА. КАК НАМ ИЗБАВИТЬСЯ ОТ ВЫГУЛА СОБАК ВОЗЛЕ НАШЕГО ДОМА ???????????!!!!!!!!!!!! К НАМ ХОДЯТ ИЗ БЛИЗЛЕЖАЩИХ ДОМОВ.
РЕНЕЕ У НАС ЗА ДОМОМ БЫЛА ДЕТСКАЯ ПЛОЩАДКА, БЕСЕДКА, КАЧЕЛИ, СТОЛБЫ ДЛЯ СУШКИ БЕЛЬЯ И ЧИСТКИ КОВРОВ. СЕЙЧАС, ПОСЛЕ ОБСЛУЖИВАНИЯ ДПМА ЖЭКАМИ " СПЕЦМОНТАЖПРОЭКТ" И "СУМЫЖЫТЛО", ВСЁ ЭТО БЫЛО РАЗОБРАНО, СПИЛЕНО И РАЗВОРОВАННО .
ПЛОЩАДКА ЗАРОСЛА ТРАВОЙ И К НАМ ВОДЯТ СОБАЧЕК ПОКА...ТЬ И ПО....СЯТЬ (ИЗВИНИТЕ, НО ИНАЧЕ НЕ ОБЪЯСНИТЬ). НА НАШИ ЗАМЕЧАНИЯ, ЧТО "ДЕЛИШКИ" СОБАК НУЖНО УБИРАТЬ В КУЛЁЧЕК, СЛЫШИМ ТОЛЬКО РУГАНЬ И ПОСЫЛ........ БОРОТЬСЯ НЕВОЗМОЖНО, Т.К. У НАС В ГОРОДЕ НЕТ ОТВЕДЁННЫХ МЕСТ ДЛЯ ВЫГУЛА ЖИВОТНЫХ.
У ВАС ЕСТЬ ПЕТИЦИЯ С ПРЕДЛЖЕНИЕМ УБОРКИ "ДЕЛИШЕК" СВОИХ ПИТОМЦЕВ В КУЛЁЧКИ.
АЛЕКСАНДР НИКОЛАЕВИЧ, ПОМОГИТЕ СДЕЛАТЬ НАШ С ВАМИ ГОРОД ЧИЩЕ И КУЛЬТУРНЕЕ. ПРИМИТЕ ЛОКАЛЬНЫЙ АКТ О ЗАПРЕТЕ ВЫГУЛИВАТЬ ЖИВОТНЫХ БЕЗ СОВОЧКА И КУЛЁЧКА. ПОЖАЛУЙСТА !!!!!!!!!!!!!! А МОЖЕТ БЫТЬ ВЫ НАЙДЁТЕ СПЕЦИАЛЬНЫЕ МЕСТА ДЛЯ ВЫГУЛА ЖИВОТНЫХ??? РЕШИТЕ ПОЖАЛУЙСТА ЭТОТ ВОПРОС.
ВЕДЬ ЭТО НАШ ГОРОД !!!!!!! И НАМ , И НАШИМ ДЕТЯМ В НЁМ ЖИТЬ И УЧИТЬСЯ КУЛЬТУРЕ !!!!!!!!!!!!!!
СПАСИБО .
ЗАРАНЕЕ БЛАГОДАРИМ И ВЕРИМ В ВАШУ ПОМОЩЬ !!!!!!!!!!!!!!!!
С УВ. ЖЫЛЬЦЫ ДОМА АЛЛА ВАСИЛЬЕВНА.

ЭТО ФОТО НАШЕГО ДВОРА !!!!!!!!!!!!
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Алло Василівно!
Дякую за звернення. З нього вбачається ваше інформування останніми новинами в місті, підписаними електронними петиціями тощо. Так от. Ви слідкуєте та піклуєтесь за порядком вашого двору та його благоустроєм, я - цілим містом. Тому вашу ініціативність оцінюю позитивно, через що підписав доручення, відповідальним підрозділам СМР, на приведення проблемних ділянок до ладу з подальшим інформуванням вам, по ремонту дорожнього покриття,  в тому числі. 


23-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Здравствуйте Александр Николаевич!
По ул.Соборная 46(бывший кинотеатр им.Т.Г .Шевченко) находится ресторан MC Foxy,над балконом которого расположен громкоговоритель,направленный на дом по Соборной 43,из которого с начала марта звучит реклама этого ресторана,которую слышно метров за сто.
При обращении жильцов по тел.067 657 5497(тел.этого ресторана) звук сделали тише ровно на сутки,сказав что это распоряжение отдела менеджмента из Киева.
Просьба помочь в решении этого вопроса.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Леоніде Валентиновичу! Дякую за довіру та чергове звернення до онлайн-приймальні. Щойно я підписав доручення на управління підприємництва та споживчого ринку СМР, задля проведення відповідного обстеження та усунення незручностей. Адже від них потерпаєте не тільки ви.


23-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Шановний Олександр Миколайович!
Я звертаюсь до Вас з уже невідкладною проблемою та дуже актуальними та важливим питаннями для нас, декількох десятків тисяч мешканців Басівського мікрорайону.
Питання стосується незадовільного, нерегулярного забезпечення громадським транспортом Басів.
Як відомо, на Басах, окрім того що проживають мешканці приватного сектору, є ще медичний інститут Сумського державного університету (і відповідно гуртожитки), де навчається і проживає багато студентів (а якщо знаєте, то декілька років вже як відкрився ще і стоматологічний факультет і студентів стало ще більше). Крім того тут є і пологовий будинок та жіноча консультація. Тобто людей дуже багато.
Так от -виїхати з Басів с 7.30 до 17. 30 більш менш вільним транспортом (а то і просто виїхати) –стало не можливо!!! Транспорт перевантажений, графік не дотримується. Якщо не вірите то перевірте самі. Приїдьте посеред дня на зупинку мед інституту і подивіться як штурмом студенти беруть автобус. Зверніть увагу на фото автобусів 59А та 59, фото зроблене в різний час в період лютий –березень 2016 року (особливо на прогнуті ресори автобусів). Ми знову чекаємо якоїсь аварійної ситуації за яку вину будуть перекладати з однієї голови на іншу? То ж не кажіть, що не попереджали.
З січня місяця 2016 року транспорт ходить дуже не за графіком, кількість рейсів зменшена суттєво. То чекаєш 35-45 хвилин і ні одного автобуса.. То зразу три їде… Автобус №59 і так рідко ходив (раз в годину, а в вихідні ще рідше-це згідно графіка, який надавало тролейбусне депо), а зараз взагалі він (№59) рідкість. Питання негативного забезпечення транспортом звучало навіть на засіданнях факультетів Сумського державного університету. Представники профсоюзу СумДУ виходили з клопотанням про звернення до міської ради –про наведення порядку з громадським транспортом! Дуже часто, я особисто спостерігав, як перевантажений автобус, ледь закриваючи двері від перевантаження вже на зупинці медичного інституту (а це лише третя зупинка від кінцевої), рухався по маршруту (вул.. Чапаєва та інші) і вже не зупинявся на зупинках громадського транспорту.. тому що вже нікуди брати людей… Люди вимушені йти на кільцеву Хіммістечка (вул.. Борова), щоб хоч якось виїхати в місто.. Та ж ситуація і в бік з міста на Баси.. В час пік виїхати не можливо. Знову ж таки – їдемо маршрутками через вул. Борову і йдемо півгодини пішки. У мене питання – чому ви не можете провести конкурс і поставити хоч декілька маршрутів для маршруток. Ви скажете, що ставити маршрутки не рентабельно.. пільговики.. пенсіонери, які користуються безкоштовним проїздом. Кабмін не надав грошей на компенсацію.. Для всіх інших ціна і так 2 грн.50 коп. Все це я вже чув і від ваших заступників при особистому спілкуванні…і про те, що «потерпіть, купили ще декілька автобусів, тож скоро буде краще» і про те, що «автобуси зламалися.. треба потерпіти». Не віримо вже. Чому ми вимушені страждати від такого «забезпечення» транспортом, чому повинні їздити в таких нелюдських умовах? Думаю, що багато хто платив би 3 грн і їздив би на маршрутці. Але більш менш в нормальних умовах. З сумом згадуємо ті часи, коли у нас на районі були маршрути маршрутних таксі №9, 35 та 24.. І цих проблем з «забитим під дах транспортом» не було. Для таксистів зрозуміло тепер тут рай. Автомобілі таксі біля пологового будинку та медичного інституту десятками тут стоять… Бізнес працює… Але ми не можемо їздити по 50 грн. Може варто щось вжити? Якщо потрібно написати лист звернення і зібрати підписи, то це не проблема. Студенти швидко зберуть підписи. Проблема нормального (і контрольованого) забезпечення громадським транспортом Басівського мікрорайону є дуже загальною для всіх мешканців, і всі чекають її вирішення. Чекаємо від Вас конкретних дій, а не обіцянок.
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання
запитання

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ігоре Олександровичу! Дякую за звернення, вийшло навіть кричуще, візуальні фото тощо. Обіцяти нічого не буду, оскільки питанням вже займаємось дуже щільно, звернень від містян  по вказаному маршруту, на сьогодні,  - досить. Тому згодом побачите покращення на власні очі, тим більше, автобуси місто вже отримало.


22-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго дня, Олександре Миколайовичу!
Пишу від імені мешканців 12-го мікрорайону нашого міста та інших відпочивальників, що полюбляють озеро Чеха.
В ході будівництва дороги по вулиці Інтернаціоналістів були ліквідовані штучні насипи, які перешкоджали в’їзду транспорту на територію озера Чеха. Тепер в’їзд відкритий практично із будь-якого боку, а прибережною територією разом із відпочиваючими пішоходами, велосипедистами і мамами із дитячими візочками, безперешкодно рухаються автомобілі та квадроцикли.
На жаль, поки що сподіватися лише на культуру нашого населення не доводиться, тому треба по-перше, створити надійні перепони для в’їзду у вигляді огороджень, а, по-друге, впровадити ефективний контроль та дієву систему штрафів.
Передбачаючи відповідь про необхідність відкритого доступу для спецтранспорту (для прикладу, сміттєвозів), пропоную встановити шлагбауми у кількох місцях (із можливістю відкриття їх лише для визначеного кола осіб). До речі, згадані сміттєвози крім однозначної користі наносять і певну шкоду: зокрема, доріжка із бетонної бруківки під вагою багатотонних вантажівок вже на сьогодні в кількох містах руйнується, а через кілька років її доведеться будувати знову. :-( Можливо, варто вивозити сміття в даному місці автомобілями менших габаритів?
Систему огородження території озера пропоную розглядати в комплексі із включеними до програми соціально-економічного розвитку міста на 2016 рік заходами щодо облаштування території (доріжка, освітлення, майданчики) навколо озера Чеха.
Зі сподіванням на розуміння та співпрацю, небайдужі мешканці 12-го мікрорайону.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Максиме Володимировичу!
За вашу чергову небайдужість до проблем міста дуже дякую. Пропозиції, дійсно,  слушні та, вважаю, конче необхідні нашому місті. Тому підписане мною доручення має відповідну резолюцію,  задля їх провадження в життя. 


22-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Доброго вечора, Олександре Миколайовичу! Щойно отримала листа від департамента інфраструктури стосовно ліфта нашого будинку. Дякую, що роботи по капітальному ремонту пасажирського ліфта включені в титульний список на 2016 рік. Стосовно прибудинкової дороги нічого не повідомили. Я мала на увазі дорогу між будинками пр-та Лушпи, 10 та 22. І біля самого будинку по пр-ту Лушпи, 12. Хоча б ямковий ремонт, а то ноги можна повиламувати, а про автівки я взагалі мовчу... Прошу Вас дати доручення на проведення вказаних робіт.запитання
запитання

Відповідь міського голови:

Доброго ранку, Тетяно Іванівно! Вас почув, доручення підписав. За результатом його розгляду,  управління капітального будівництва та дорожнього господавства СМР повідоме вам про строки усунення недоліків, про які йдеться.


22-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день Обращаюсь к Вам с такими проблемами,помогти в их решениях.у меня первый вопрос касается кладбища 40 подстанции,до ехать туда когда решиться вопрос,и можно как то посодействовать чем или землю или песок или щебень уже пятый раз подсыпаем ,а могила проваливаеться все ровно. Помогти нам в решение проблемы с подвалом Марко-Вовчок ,дом №13 у нас постоянно стоит вода когда забивается канализация,из-за этой сырости там в подвал зайти страшно грязно,вонизма и в придачу жуки всякие лазят и лезут в квартиру,у нас в квартире много комаров,Жек приходил травил и толку мало как летали так и летают у меня дети все покусана,а раптор не помогает. Света тоже нету по подвалу,как и на улице дворовые темень у нас заявку дали только когда они приедут сделают.И хотела попросить еще как можно посодействовать попилять деревья на кладбище на Басах,там много упало и пройти до могилок не реально,и очень много попиляных оградок,и некто не сторожит,так как и на новом кладбище люди хоронят а ставят красивые корзины,а приходишь на следующий день середины нету,кроме работников некому так как они сами устанавливают как им нужно.и еще один вопрос очень болезненный за детскую больницу на Парковой там толком нету лавочек с ребенком посидеть толком нету,света толком нету,в туалете нету воды,и вешалки нету.

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ольго Володимирівно!
У 2015 році ви багато разів зверталися до мене з різних питань, і подібне питання, з яким ви звертаєтесь зараз, також виникало. Тому, працюючи на упередження, під час апаратної наради 21.03.2016,  питання підвозу людей до вказаного кладовища підіймалося, керівник відділу логістики та зв'язку СМР отримав доручення від мого заступника, керуючого справами виконавчого комітету СМР - Волонтирця В.М.  організувати та вирішити проблемне питання. З решти питань, вказаних у зверненні, керівники відповідальних підрозділів та комунальних підприємств СМР також отримали від мене відповідні доручення. За результатом їх опрацювання вам буде поінформовано.


22-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Шановний Олександре Миколайовичу, доброго дня!
Дякую щодо відповіді до ремонту ліфтів в першому під’їзді 14 поверхового будинку по Леваневського 14.
Але 02.02.2016 Департамент інфраструктури вже повідомив, що наш ліфт включено в титульний список на ремонт в 2016.
Яка саме ще від них потрібна відповідь? Навіть 25.10.2015 вже було виділено 290 тис.грн.
Ми до Вас звертаємося вже з вересня 2015 р., і при цьому наша ПРОБЛЕМА з ліфтами не змінилася, лише обіцянки і відстрочування часу.
Чому так складно і не прозоро ведеться робота по ремонту ліфтів?
Повідомте, будь ласка, якою компанією і коли розпочнеться ремонт ліфтів?
Дякую,
З повагою,
Аліна

Відповідь міського голови:

Доброго дня, пані Аліно! Вкотре вас чую, вкотре підписую доручення. Робота ведеться прозоро, інформація по суті  вам буде надана в повному обсязі. 


22-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Здравствуйте,Александр Николаевич!
Вот уже на протяжении 2-х месяце жители ул. Шишкаревская(частный сектор),не получают квитанции на оплату за газ от ПАО "Сумыгаз",что не дает возможности проследить показания счетчиков,которые передают жители контролеру.
В частности моя прабабушка проживает по ул. Шишкаревская,76, является участником боевых действий, ветеран,ей 91 год,имеет льготы на оплату таких услуг и по газу в том числе, а к оплате выставляют цифры ,уже два месяца подряд, по 700-800,00 грн. Если учесть показания счетчиков, даже уже со всеми подорожаниями, то таких цифр быть не может.И где бабушке пенсионерке взять такой доход( в виде пенсии), что бы оплачивать за себя и "за того дядю".Складывается впечатление,что" Сумыгаз", не имея нужных поступлений на свои расчетные счета,в связи с полученными субсидиями от государства для граждан, решило устанавливать свои показания счетчиков (липовые), при этом не предоставляя квитанции об оплате и снимать с граждан деньги за газ на перед, по предоплате.
Очень прошу Вас разобраться с этим!!! Мы понимаем, что возможно после отопительного сезона и будет произведен перерасчет и в квитанциях получится переплата, жить и кушать и как-то существовать нужно здесь и сейчас.
Прошу учесть, что такие проблемы коснулись очень многих жителей города и именно с ПАО "Сумыгаз".
За ранее Вас благодарю!

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Ірино Володимирівно!
Дякую за довіру та звернення. Я вже неодноразово повідомляв, що ПАТ "Сумигаз" є окремим підприємством, яке здійснює розподіл природного газу. Свою діяльність підприємство здійснює на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ.

Впроваджуючи у виробництво сучасні досягнення науково-технічного прогресу, підприємство забезпечує безперебійне та безаварійне постачання газом споживачів, організовує стабільну роботу складного господарського механізму. Тому, для повного та всебічного інформування вам по піднятим питанням, я направив вказане звернення за належністю,  з проханням приділити йому відповідну увагу. Будь ласка.

 


22-03-2016. Запитання міському голові

Приймальня » Онлайн-приймальня » запитання

Добрый день. Пишу Вам третий раз (думаю уже последний, т. к. уже отчаялась - ничего по моей проблеме не решается. Только разговоры и никаких изменений). На Харьковской 32, кв. 52 (и не только) из горячего крана по сей день течет холодная вода. Уже 4-ый месяц заканчивается, как мы боремся, пишем, просим о помощи. Что в этом городе ни у кого нет влияния на Сумитехнобудсервис? У людей вообще совесть есть, врать прямо в глаза : Ваша проблема решается... мастера уже выслали...

Я купаю месячного ребенка в раковине на кухне.!!!! Люди у нас в городе или нелюди.Больше нет слов, кроме нецензурных, которые нельзя писать на сайте!!!!!!!!!!!!!!! Хочется искренне сказать спасибо, но ... разочаровываешься в людях быстрее

Відповідь міського голови:

Доброго дня, Євгеніє Валеріївно! Щойно мав телефонну розмову з керівником обслуговуючого підприємства, яке ви згадуєте. Питанням займаються, навіть сьогодні, майстри перебувають на черговому обстеженні. Вода гаряча з'являється, потім зникає. Тому згодом, як мене запевнив керівник ТОВ "КК "Сумитехнобудсервіс", питання буде вирішене позитивно.




Галерея > День вшанування учасників бойових дій на території інших держав