Постанова національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг № 15 від 04.02.2013 "Про затвердження Порядку встановлення вимог щодо провадження суб'єктами природних монополій господарської діяльності, яка не належить до сфери природних монополій, та обмежень щодо суміщення видів господарської діяльності суб'єктами природних монополій та суб'єктами господарювання на суміжних ринках у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення."
переглянути не завантажуючи
абоКомунальне підприємство «Сумижитло» інформує про підсумки роботи у 2012 році та плани на 2013 рік.
Підприємство обслуговує 1211 будинків комунальної власності, загальна площа яких складає 3071,2 тис. кв. м. Це 85% загальної площі житлових будинків комунальної власності міста.
За 2012 рік комунальним підприємством «Сумижитло» нарахована плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на загальну суму 48530,7 тис. грн. та здійснено перерахунок за ненадані та надані не в повному обсязі послуги на суму 1363,1 тис. грн.
За минулий рік сумчани сплатили 39766,1 тис. грн., що складає 84,7%. Станом на 01.01.2013 року заборгованість населення склала 9627,7 тис. грн.
Комунальне підприємство «Сумижитло» діє на підставі наступних нормативно-правових документів, а саме:
За період роботи з 01.07.2011 року по 01.07.2012 року виконано поточного ремонту на суму 11,2 млн. грн., в тому числі:
Звіт про роботу КП «Сумижитло» СМР 3а 8 місяців з 01.07.2011 по 28.02.2012
З 1 липня 2011 року КП «Сумижитло» СМР обслуговує 1211 будинків, що належать до комунальної власності, загальна площа яких складає 3071,2 тис. кв. м.
Центральний офіс розташований за адресою: вул. Д. Коротченка, 19/1, тел. 700-813.
Директор – Хоруженко Оксана Володимирівна
Графік особистого прийому: щовівторка та щочетверга з 16.00 до 18.00.
Попередній запис на прийом здійснюється за телефоном 70-21-70, 067-546-22-80.
З 14 липня 2011 року цілодобово працює кол-центр – КП «Сумижитло». Телефон 70-21-70. Це гаряча лінія, на яку потрібно телефонувати у разі виникнення будь-яких проблем, пов’язаних з обслуговуванням житла. Також, зателефонувавши до кол-центру можна зробити заявку на проведення поточного ремонту, поскаржитися на роботу підприємства або залишити подяку, отримати консультацію з будь-якого питання, що стосується роботи підприємства.
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» затверджений Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Відповідно до частини 2 Порядку тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.
1. Інформація для мешканців будинку
Термін "ОСББ" вперше став відомим широкому загалу у 1992 році, коли у Законі України "Про приватизацію державного житлового фонду" було зазначено, що власники приватизованих квартир можуть створювати такі об'єднання. Але аналог цього терміну "кондомініум" (у перекладі з латині - "спільне володіння майном") з'явився ще у древньому Римі, коли виникла необхідність різним сім'ям жити у одному будинку і вирішувати багато спільних питань. З того часу у всіх без винятку країнах світу такі об'єднання (у тих або інших формах) стали основою організації спільного проживання людей, альтернативи якої немає.
Будинковий комітет та органи самоорганізації населення
Методичні рекомендації порядку здійснення легалізації органів самоорганізації населення
Основні законодавчо-нормативні акти України щодо регулювання взаємовідносин між споживачами, виробниками та виконавцями житлово-комунальних послуг.